جلیقه نجات و شنا

جلیقه نجات بزرگسالان اینتکس مدل 68681

از {{model.count}}

intex 68681 adult life vest

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه نجات بزرگسالان اینتکس مدل 68681، یک جلیقه نجات حرفه ای مناسب برای انواع ورزش های آبی و قایق سواری ساخته شده از فوم و پارچه نایلونی برای شناور ماندن بهتر، این جلیقه نجات مناسب برای افراد بیشتر از 40 کیلوگرم با دور سینه ی 30 الی 52 می باشد و برای خرید و قیمت جلیقه نجات بزرگسالان اینتکس می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

جلیقه نجات بزرگسالان اینتکس مدل ۶۹۶۸۱، جلیقه ی نجات یکی از لوازم بسیار مهم ضروری در هنگام شنا در آب های پر خطر می باشد. استخر های اینتکس دارای ارتفاع استاندارد هستند که خطر غرق شدن بزرگسالان بسیار کم است و در صورت غرق شدن نیازی به غریق نجات نیست زیرا نسبت به ارتفاع استخر های اینتکس، عمل نجات بسیار ساده می باشد. جلیقه نجات بیشتر در زمان شنا پر سد، رودخانه، دریا و دریاچه استفاده می شود و یا در زمان قایقرانی. اگر از قایق بادی و یا انواع قایق های فایبرگلاسی استفاده میکنید، جلیقه ی نجات یک وسیله ی بسیار مهم و ضروری می باشد که جان شما را در امان نگه میدارید. این محصول ساخت برند اینتکس می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است.

جلیقه نجات اینتکس مناسب برای افرادی می باشد که وزن آنها از ۴۰ کیلو بیشتر و سایز دور سینه ای آنها بین ۳۰ تا ۵۲ باشد، با توجه به این سایز و حداقل وزنی، این جلیقه نجات مناسب برای استفاده بزرگسالان می باشد. متریال استفاده شده در ساخت این محصول از نایلون و فوم می باشد که می تواند به راحتی شما را بر روی آن شناور نگه دارد. در ساخت این جلیقه نجات از رنگ نارنجی استفاده شده است که در مواقع اضطراری بهترین رنگ برای اعلام خطر و دیده شدن است. بر روی جلیقه نجات یک زیپ به علاوه بست های پلاستیکی تعبیه شده است که با کمک این بست ها می توانید جلیقه ی خود را سفت و رگلاژ کنید. برای خرید جلیقه نجات بزرگسالان اینتکس مدل 68681 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات ایتنکس در ایران می باشد که با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت محصولات خود را بفروش می رساند.

جنس بدنه
نایلون و فوم
وزن
900 گرم
ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
بدنه ضدپوسیدگی
دارای رگلاژ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...