شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جلیقه شنا کودک بست وی مدل 32034

از {{model.count}}

Bestway baby swimming vest model 32034

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه شنا کودک بست وی مدل 32034 یک محصول کاربردی از شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی با کیفیت و همچنین سه دریچه باد مجزا برای امنیت بیشتر می باشد. در ادامه توضیحات و مشخصات مربوط به محصول را مشاهده خواهید نمود.

جلیقه شنا کودک بست وی یک محصول کاربردی و همچنین با کیفیت از برند بست وی می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل بوده که این بدنه به طور کامل ضد حساسیت می باشد و مشکلات پوستی برای کودکان شما به وجود نخواهد آورد. این جلیقه شنای بادی مناسب برای سنین ۳ تا ۶ سال بوده و به صورت فری سایز می باشد.از ویژگی های مثبت این محصول می توان به دارا بودن سه دریچه مجزای باد اشاره نمود که این ویژگی امنیت این محصول را دو چندان خواهد نمود تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای هر قسمت از محصول، قسمت های دیگر همچنان دارای باد کافی برای شناور بودن فرزند شما داشته باشند.

در بسته بندی این جلیقه بادی یک برچسب تعمیرات وجود دارد که به کمک آن می‌توانید مشکلات احتمالی را به صورت موقت رفع نموده و یا قسمت مورد نظر را علامت گذاری نمایید تا در زمان مناسب اقدام به تعمیر آن نماید.  اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس (مستر اینتکس) جویا شوید.

عرض
۴۶ سانتی متر
ارتفاع
۵۱ سانتی متر
مناسب سنین
۳ تا ۶ سال
وزن
۳۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای حلقه گردنی
دارای ۳ دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...