جلیقه نجات و شنا

جلیقه شنا فومی کودک بست وی مدل 93564

از {{model.count}}

Bestway 93564 kiddie life swimming jacket

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه شنا فومی کودک با طراحی مشابه پیراهن یا تی شرت آستین دار، از جدید ترین لوازم شنا و تفریحات آبی برای کودکان 1 الی 3 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول مناسب کودکانی با وزن 11 الی 18 کیلوگرمی بوده و دارای زیپ، بست چسبی و یک بند قفل دار در قسمت زیر برای جلوگیری از حرکت جلیقه روی بدن کودکان می باشد.

جلیقه شنا فومی کودک بست وی یکی از جدید ترین و متفاوت ترین جلیقه شنا بچگانه عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای کودکان 1 الی 3 سال و با وزن 11 الی 18 کیلوگرمی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی های بسیار خوب در این جلیقه شنا استخری کودک می توان به طراحی مشابه با تی شرت به دلیل داشتن آستین اشاره نمود تا ثبات بیشتری روی بدن فرزندان شما داشته باشد. همچنین یک زیپ با کیفیت، بست چسبی و بند قفل دار در قسمت زیر برای بسته شدن کامل روی بدنه کودکان در نظر گرفته شده که قابل رگلاج نیز خواهد بود.

این محصول دارای عرض میانی 51 سانتی متر بوده و از وزن بسیار سبک 150 گرمی برخوردار است. فوم فشرده استفاده شده در آن با پوشش بیرونی آکسفورد باعث شده تا توان بیشتری برای جلوگیری از نفوذ آب و حفظ کودکان شما روی آب فراهم سازد. از این جلیقه شنا ارزان کودک بهتر است در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها استفاده شود. برای خرید جلیقه شنا فومی کودک بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

جنس بدنه
فوم
وزن
۱۵۰ گرم
ویژگی ها
مناسب تا وزن ۱۸ کیلوگرم
دارای قفل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...