شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جلیقه شنا بادی کودک اینتکس مدل 58671

از {{model.count}}

intex 58671 child Inflatable swimming vest

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه شنا بادی کودک برای تفریحات آبی و شنا کودکان 3 تا 6 سال در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها تولید شده توسط شرکت اینتکس با بدنه سه تکه و دو قفل پلاستیکی

جلیقه شنا بادی کودک مدل 58671 یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین جلیقه بادی برای شنا کودکان در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این جلیقه بادی کودک همانند مدل های حرفه ای که توسط فوم و وت سوت تولید شده طراحی شده است تا از نظر ساختار ارگونومیک استاندارد لازم را داشته باشد. بدنه اصلی دارای دو قفل پلاستیکی بزرگ برای باز و بسته کردن راحت جلیقه شنا بوده و از سه دریچه باد یا دریچه هوا برای باد زدن به آن بهره مند می باشد از همین رو ایمنی لازم را برای قرار گیری روی آب خواهد داشت.

از ویژگی های دیگر در طراحی و ساختار بدنه اصلی می توان به محافظ گردن بادشو آن برای جلوگیری از ضربه زدن آب به قسمت گردن کودکان اشاره کرد. این محصول برای افراد 3 تا 6 سال تولید شده و مناسب برای بازه وزنی 18 الی 30 کیلوگرم خواهد بود از همین رو قادر است با ابعاد (طول: 50 سانتی متر ، عرض: 47 سانتی متر) تا حداکثر 30 کیلوگرم را تحمل کند. جنس بدنه و متریال در نظر گرفته شده برای آن از پلاستیک PVC وینیل بوده که برای قسمت داخلی آن از رنگ سفید و قسمت بیرونی از رنگ نارنجی ملایم استفاده شده است تا در روحیه فرزندان شما نیز تاثیر مثبت بگذارد.

این نوع متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب استخر مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. همچنین قابلیت تعمیر در نوع جنس بدنه از دیگر خصوصیت های ساخت متریال آن می باشد. برای باد زدن به این جلیقه شنا بادی استفاده از کوچکترین پمپ باد محصولات بادی نیز پاسخگو خواهد بود بنابراین نیازی به هزینه بیشتر برای تهیه پمپ باد نخواهد بود. جهت خرید جلیقه شنا بادی کودک اینتکس کافیست به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس و نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و با ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
50 سانتی متر
عرض
47 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
وزن
280 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 3 تا 6 سال
دارای دو قفل پلاستیکی بزرگ
دارای سه دریچه هوا
دارای محافظ بادشو برای گردن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...