شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جلیقه شنا بادی اینتکس مدل 59661

از {{model.count}}

intex 59661 inflatable swimming vest

تعداد
نوع
324,500
258,500 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه شنا بادی اینتکس کودک مناسب برای استفاده کودکان 3 تا 5 سال از شیک ترین جلیقه بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها کاربرد خواهد داشت. این محصول دارای دو بند قفل دار پلاستیکی با قابلیت رگلاج بوده و توسط سه دریچه هوای مجزا باد می شود تا ایمنی لازم را روی آب داشته باشد.

جلیقه شنا بادی اینتکس کودک مدل طرح دار یکی از پر فروش ترین لوازم بادی مخصوص شنا و تفریحات آبی کودکان سنین 3 تا 5 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول طراحی و ساختار بدنه مشابه انواع جلیقه شنا فومی داشته و توسط دو بند قفل دار روی بدن کودکان بسته می شود. دو بند قفل دار در نظر گرفته شده قابلیت تنظیم و رگلاج را داشته تا با توجه به آناتومی بدن افراد مسرف کننده به راحتی قابل تنظیم باشد.

جنس و متریال جلیقه بادی کودک اینتکس از پلاستیک PVC وینیل بوده که با توجه به کیفیت بالای آن در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آبی مقاوم خواهد بود. بدنه اصلی توسط سه دریچه باد راه اندازی می شود. برای باد زدن به آن می توانید از کوچکترین پمپ باد دستی محصولات بادی نیز استفاده کنید. این کالا ابعاد باد شده 41 در 30 سانتی متر داشته و در یک بسته بندی 210 گرمی عرضه می شود. برای خرید جلیقه شنا بادی کودک اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
40 سانتی متر
عرض
31 سانتی متر
وزن
۲۱۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 3 تا 5 سال
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...