شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جلیقه بادی کودک بست وی مدل 91030

از {{model.count}}

bestway 91030 baby inflatable life jacket

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه بادی کودک بست وی یکی از پر فروش ترین لوازم شنا و تفریحات آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین 3 الی 6 سال تولید شده است. این محصول دارای دو بند قفل شونده با قابلیت تنظیم بوده و از چند دریچه هوا برای باد زدن جهت ایمنی بیشتر برخوردار است.

جلیقه بادی کودک بست وی با طرح میکی ماوس، از سری لوازم شنا و تفریحات آبی برای کودکان سنین 3 الی 6 سال محسوب شده که جهت استفاده در آب ها کم عمق و آرام مانند استخر ها تولید گشته است. این محصول ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده از همین رو انعطاف بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر خواهد داشت. به دلیل وجود چند دریچه هوا برای راه اندازی جلیقه شنا بادی کودک، ایمنی لازم را به این محصول داده تا از غرق شدن فرزندانتان در آب جلوگیری کند. از ویژگی های این محصول می توان به محافظ بادشو مخصوص گردن و 2 عدد بند قفل دار با قابلیت تنظیم سایز اشاره کرد. در حالت باد شده این جلیقه ابعاد 51 در 46 سانتی متر داشته و در یک پکیج با وزن بسته بندی 300 گرمی عرضه می شود. برای خرید جلیقه بادی کودک بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش آنلاین ثبت کنید.

طول
۵۱ سانتی متر
وزن
۳۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای قفل روی بدنه
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...