شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جلیقه بادی بازوبند دار کودک بست وی مدل 93522

از {{model.count}}

bestway 93522 baby inflatable vest and armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه بادی بازوبند دار کودک بست وی از متفاوت ترین جلیقه شنا بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای دو بازوبند بادشو متصل به جلیقه برای حفظ تعادل بیشتر می باشد. این محصول توسط دریچه های باد مجزا راه اندازی شده تا ایمنی لازم را هنگام استفاده فراهم سازد.

جلیقه بادی بازوبند دار شنا کودک یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین لوازم شنا و تفریحات آبی برای سنین 3 الی 6 سال بوده که توسط شرکت بست وی تولید شده است. این محصول در واقع شامل یک جلیقه بادشو و دو بازوبند بادی متصل به جلیقه شنا بوده که هر کدام توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شوند. نوع طراحی و ساختار بدنه این محصول موجب شده تا تعادل بالایی برای فرزندان شما در زمان استفاده فراهم سازد. ابعاد باد شده آن برابر با 57 × 28 × 14 سانتی متر بوده و از تحمل وزن حداکثر 30 کیلوگرمی برخوردار خواهد بود بنابراین استفاده از آن در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها توصیه می شود.

جنس و متریال ساخت این جلیقه بادی بچگانه از پلاستیک PVC وینیل بوده که دارای وزن سبک و انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به بند قفل دار نگهدارنده روی بدنه و بند های قفل دار کناری جهت رگلاج روی بدن کودکان و همچنین وزن بسته بندی 250 گرمی آن اشاره کرد. برای خرید جلقه بادی شنا بازوبند دار کودک بست وی می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

ابعاد
57 × 28 × 14 سانتی متر
تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
وزن
۲۵۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...