تشک بادی روی آب

جزیره پارتی فلامینگو اینتکس مدل 57297

از {{model.count}}

intex 57297 inflatable flamingo party island

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جزیره پارتی فلامینگو اینتکس یک شناور بادی چند نفره و تشک بادی روی آب می باشد که به وسیله آن می توان به همراه دوستان خود و به صورت دست جمعی تفریحات آبی بی نظیری را تجربه کرد. این شناور فلامینگو از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای تعادل بسیار خوبی نیز می باشد. در ادامه جزئیات بیشتری از این محصول قرار داده شده است.

جزیره پارتی فلامینگو اینتکس مدل 57297 یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین محصولات بادی کمپانی اینتکس می باشد که تولید سال 2021 بوده و به تازگی روانه بازار شده است. این شناور بادی فلامینگو که با نام های دیگری همچون جزیره پارتی و تشک بادی روی آب نیز شناخته می شود یک وسیله تفریحی برای تفریحات آبی دست جمعی بوده که می توان به وسیله آن درون استخر و یا دریاچه به تفریحات آبی پر نشاطی به همراه دوستان خود پرداخت.

فرم کلی این شناور استخر به طرح یک فلامینگو با رنگ بدنه صورتی می باشد که در ابعادی از جمله طول: 358 سانتی متر، عرض: 315 سانتی متر و ارتفاع: 163 سانتی متر طراحی و تولید شده است. در قسمت کف این تشک بادی استخر فلامینگو یک حوضچه تعبیه شده است که یک فضای خالی بوده و از ان قسمت افراد می توانند پاها خود را درون آب استخر قرار دهند. دور تا دور این شناور نشیمنگاه و تکیه گاه تعبیه شده است و به همراه دوستان خود می توان از این قسمت ها برای تفریحات آبی و نشستن استفاده نمود.

در اطراف این محصول محلی برای قرار دادن بطری تعبیه شده است که شما می توانید حین شناور بودن بر روی آب، نوشیدنی خود را نیز به همراه داشته باشید. یک صفحه بادی به صورت متصل به بدنه نیز بر روی این محصول قرار داده شده است که استفاده های متعددی همچون حمل وسیله، نشستن و ... از آن نمود. بدنه ای که این تشک روی آب فلامینگو دارد همچون دیگر محصولات بادی از وینیل تولید شده است که دارای مقاومت بسیار خوبی بوده و به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ و یا تغییر حالت در اثر ماندن طولانی مدت در مقابل آفتاب نخواهد داشت.

از مزیت های دیگر این شناور می توان به تحمل وزن بسیار بالای آن اشاره نمود. تحمل وزن این محصول 400 کیلوگرم بوده و به خوبی می تواند وزن افراد زیادی را بر روی آب تحمل کند. در دوطرف این جزیره پارتی دو عدد وزنه تعادل نیز تعبیه شده است که با وجود آن ها شناور بر روی آب از تعادل بسیار خوبی برخوردار می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
358 سانتی متر
عرض
315 سانتی متر
ارتفاع
163 سانتی متر
تحمل وزن
400 کیلوگرم
وزن
13 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
دارای جای بطری
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه
تعادل بسیار بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...