جکوزی بادی

جا لیوانی جکوزی بادی اینتکس مدل 28520

از {{model.count}}

intex 28520 premium spa tray

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جا لیوانی جکوزی بادی اینتکس مدل چراغ دار یکی از جدید ترین لوازم جانبی جکوزی بادی برای قرار دادن دو عدد لیوان، ماگ یا بطری بوده و در کنار این دو محفظه از یک محفظه قرار گیری گوشی موبایل یا تبلت برخوردار می باشد. این محصول دارای چراغ LED نواری در قسمت رویه خود بوده که انرژی آن با برق شهری تامین می شود. از این جا لیوانی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می توان برای انواع جکوزی بادی پیش ساخته استفاده نمود.

جا لیوانی چراغ دار جکوزی بادی اینتکس یکی از جدید ترین لوازم جانبی جکوزی پیش ساخته عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که نه تنها دو محفظه قرار گیری لیوان، ماگ یا بطری بلکه محلی برابر قرار گیری گوشی یا تلبت را نیز فراهم ساخته و به راحتی روی لبه دیواره انواع جکوزی بادی قابل اتصال خواهد بود. این محصول بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم داشته از چراغ های LED به صورت نواری روی آن استفاده شده تا در زمان استفاده در شب جلوه زیبایی به این محصول و جکوزی مورد نظر بدهد.

گفتنی است که برق چراغ های تعبیه شده داخلی آن توسط سیم برق تعبیه شده و با برق شهری تامین می شود. این محصول در یک پکیج با وزن بسته بندی 650 گرم عرضه می شود. برای خرید جا لیوانی جکوزی بادی اینتکس مدل چراغ دار کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراحعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

وزن
650 گرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده
سایر ویژگی ها
دارای دو محفظه مخصوص لیوان و ماگ
دارای چراغ LED نواری
دارای محفظه قرار گیری موبایل و تبلت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...