جکوزی بادی

جا لیوانی جکوزی بادی اینتکس مدل 28500

از {{model.count}}

intex 28500 pure spa drink holder

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جا لیوانی جکوزی بادی اینتکس مدل 28500 از سری لوازم جانبی قابل استفاده برای انواع جکوزی بادی اینتکس می باشد، این جا لیوانی مناسب برای نگهداری دو عدد لیوان و یا بطری نوشیدنی می باشد، برای خرید جا لیوانی جکوزی بادی اینتکس مدل 28500 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

جا لیوانی جکوزی بادی اینتکس مدل 28500 اینتکس برای جکوزی بادی های خود یک سری محصولات لوازم جانبی را تولید کرده است که جا لیوانی از این محصولات می باشد، جا لیوانی قابلیت نصب بر روی جکوزی را دارد و با استفاده از آن می توانید دو عدد لیوان با سایز استاندارد را روی آن قرار دهید، در قسمت جلویی این جا لیوانی فضایی خالی تعبیه شده است که بر روی آن نیز می توانید خوراکی های دیگر را قرار دهید. آشامدین نوشیدنی در جکوزی یک لذت وصف ناپذیر است که با استفاده از این محصول می توانید آن را تجربه کنید. ابعاد کلی این جا لیوانی برابر است با 26 سانتی متر به طول، 22 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 18 سانتی متر که می توانید انواع بطری و لیوان را در آن قرار دهید. برای خرید جا لیوانی جکوزی بادی اینتکس مدل 28500 می توانید از فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
26 سانتی متر
عرض
22 سانتی متر
ارتفاع
18 سانتی متر
وزن
250 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
ضدپوسیدگی
مناسب برای تمام مدل های جکوزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...