شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جا لیوانی بادی کاکتوس بست وی مدل 43244

از {{model.count}}

bestway 43244 inflatable drink holder

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جا لیوانی بادی کاکتوس بست وی مدل 43244، مناسب برای نگهداری انواع نوشیدنی بر روی آب، جا لیوانی کاکتوس ساخت برند بست وی ، قابلیت نگهداری 6 عدد بطری و لیوان ، برای خرید و قیمت از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

جا لیوانی بادی کاکتوس بست وی مدل 43244 از سری محصولات بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی است که در این زمینه محصولات مختلفی را تولید کرده است که بسیاری از محصولات این برند جنبه تفریحی دارند که جا لیوانی روی آب نیز از این قاعده مستثنی نیست، جا لیوانی روی آب یک محصول تفریحی می باشد که با خرید آن به راحتی می توانید انواع لیوان نوشیدنی، بطری و قوطی را در آن قرار داده و بر روی آب شناور نگه دارید و در هنگام شنا کردن از آنها استفاده کنید. جنس رویه این جا لیوانی بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین در برابر نور خورشید مقاومت بالایی از خودش نشان میدهد.

ابعاد این جا لیوانی بادی برابر است با 67 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 76 سانتی متر که ابعادی مناسب برای جا لیوانی می باشد و به خاطر این ابعاد استاندراد، به راحتی بر روی آب شناور می ماند. بر روی این جا لیوانی 6 عدد محفظه نگهدارنده لیوان قرار داده شده است البته دو فضای خالی دیگر نیز تعبیه شده است که در آنجا نیز می توانید نوشیندنی و یا خوراکی قرار دهید. بست وی در ساخت این محصول از رنگ های شاد و جذابی استفاده کرده است و همچنین طراحی آن برگرفته شده از کاکتوس می باشد. برای خرید جا لیوانی بادی کاکتوس بست وی مدل 43244 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

قطر
۶۷ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
وزن
۳۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
ضدپوسیدگی
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...