جامپینگ بادی

جامپینگ بادی کودک بست وی مدل 93563

از {{model.count}}

bestway 93563 baby inflatable jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی کودک بست وی مدل 93563 یکی از محصولات بادی از سری اسباب بازی بادی های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2022 تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای تحمل وزن 85 کیلوگرم بوده و جنس بدنه آن یز تولید شده از وینیل می باشد. در ادامه می توانید جزئیات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

جامپینگ بادی کودک بست وی مدل 93563 از سری وسایل بازی کودک می باشد که توسط شرکت bestway در سال 2022 تولید و در بازار جهانی عرضه شده است. این اسباب بازی بادی، یک وسیله سرگرمی برای کودکان در داخل منزل می باشد که قابل استفاده برای چند کودک بوده و می تواند آن را ها به انجام تفریحات پر تحرک تشویق بنماید. ساختار این تشک بادی جامپینگ به صورت مربعی شکل است. رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های قرمز، آبی و سبز می باشد که رنگبندی شاد و جذابی داشته و می تواند به زیبایی محیط نیز اضافه کند. از این محصول می توان داخل اتاق کودک استفاده نمود. همچنین این جامپینگ، وسیله ای بسیار عالی برای تفریحات دسته جمعی کودکان در مهد کودک ها نیز می باشد.

جنس بدنه این محصول همچون دیگر محصولات بادی بست وی از وینیل تولید شده است. این متریال که با نام PVC نیز در دنیا شناخته می شود، متریالی بوده که از دوام بالایی برخوردار بوده و به خوبی می تواند در برابر پرش و جامپینگ مقاومت نماید. قسمت دیواره این محصول نیز به صورت توری طراحی گردیده است که یکی از این دیواره ها دارای یک درب بوده که کودکان می توانند از این قیمت به داخل جامپینگ رفته و یا از آن خارج شوند. جامپینگ بادی ارزان بست وی دارای ابعادی از جمله طول: 175 سانتی متر، عرض: 173 سانتی متر و ارتفاع: 135 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن نیز 85 کیلوگرم بوده که قابلیت تحمل وزن چند کودک را به طور همزمان دارد. شما می توانید برای خرید جامپینگ بادی و مشاهده قیمت جامپینگ بادی به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
175 سانتی متر
عرض
173 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
تحمل وزن
85 کیلوگرم
وزن
10 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...