جامپینگ بادی

جامپینگ بادی کودک بست وی مدل 52269

از {{model.count}}

bestway 52269 child inflatable jumping

تعداد
نوع
4,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی کودک بست وی یکی از با کیفیت و بزرگترین ترامپولین بادی جهت تفریحات و ورزش های هوازی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. طراحی بدنه این تشک جامپینگ بادی مشابه یک قلعه بوده و دارای لوازم تفریحی مانند حلقه می باشد. این محصول برای کودکان 3 تا 6 سال بسیار مناسب بوده و از دیواره های بادشو و توری جهت محافظت بیشتر برخوردار است.

جامپینگ بادی کودک یکی از بزرگترین تشک پرش بادشو تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت تفریحات و ورزش های هوازی کودکان 3 الی 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار ظاهری بدنه مانند یک قلعه بوده و دارای یک درب کوچک و دیواره های توری و بادشو می باشد تا از خروج ناگهانی کودکان در زمان پرش جلوگیری کند. از ویژگی های تفریحی ترامپولین بادی کودک می توان به لوازم بازی و تفریحی مانند حلقه های رنگی اشاره کرد. ابعاد این محصول برابر با 175 در 173 با ارتفاع 137 سانتی متر بوده که می تواند دو الی سه کودک را به صورت همزمان در خود جای دهد.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه و در قسمت کف به صورت سه لایه با قابلیت ارتعاشی بوده به همین دلیل تا مقدار 85 کیلوگرم وزن به راحتی تحمل خواهد کرد. این نوع متریال ضخامت بالایی داشته به همین دلیل در برابر برخورد آب و یا نور آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت از همین رو می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمود. در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن برای آن استفاده شود. برای خرید جامپینگ بادی کودک بست وی کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی سایت اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
175 سانتی متر
عرض
173 سانتی متر
ارتفاع
137 سانتی متر
تحمل وزن
85 کیلوگرم
وزن
7.7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی و توری
دارای یک درب
دارای حلقه بازی رنگی
مناسب سنین 3 تا 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...