جامپینگ بادی

جامپینگ بادی قلعه اینتکس مدل 48257

از {{model.count}}

intex 48257 castle Inflatable jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی اینتکس با طرح قلعه تولید شده در رنگ سبز با دیواره های بادشو به همراه درب و پنجره های کوچک جهت تفریحات پرش و جامپ کودکان در منزل ، مهد کودک و فضای باز در نمایندگی اینتکس

جامپینگ بادی اینتکس با طرح قلعه یکی از پر فروش ترین انواع تشک جامپینگ بادی برای تفریحات داخل منزل ، مهد کودک ها و حتی فضای باز برای سنین کودکان زیر 5 سال بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول بر خلاف ترامپولین ها ساختار بدنه مقاوم و تحمل وزن بسیار بالایی مانند انواع ترامپولین ها نداشته بلکه تنها به منظور تفریحات روزمره کودکان سبک وزن عرضه شده است. همانطور که در تصویر محصول مشاهده می کنید طراحی و ساختار بدنه به صورت مربعی شکل بوده و ظاهری مانند یک قلعه دارد.

در این جامپینگ بادی از دیواره های بادشو استفاده شده و روی این دیواره درب و پنچره هایی کوچک تعبیه شده اند تا در کنار داشتن دو رنگ روشن و زیبا به ظاهر این محصول زیبایی خاصی داده باشند. مهمترین قسمت طراحی و ساختار بدنه قسمت ارتعاشی کف جامپینگ کودک بوده که فاصله ای استاندارد را با زمین ایجاد کرده است تا محلی برای پرش و جامپ کردن فرزندان شما فراهم باشد. در داخل این فضای خالی از لایه های ضخیم پلاستیکی استفاده شده تا هنگام عمل پرش آسیبی به قسمت کف وارد نکند.

جامپینگ طرح قلعه اینتکس دارای ابعاد (طول: 132 سانتی متر ، عرض: 132 سانتی متر ، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که تمام قسمت های باد شده این محصول را شامل می شود. با توجه به این ابعاد تحمل وزن این کالا برای جامپ کردن روی آن به 30 کیلوگرم رسیده که پاسخگوی تفریحات دو کودک به صورت همزمان خواهد بود. جنس و متریال در نظر گرفته شده برای این کالا از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر برخورد آب ، نور آفتاب و همچنین قرار گرفتن در دمای متفاوت را ایجاد کرده است. متریالی که در تمامی انواع مدل های جامپینگ بادی استفاده شده زیرا به دلیل انعطاف پذیری بالای آن امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم می سازد بنابراین برای حمل و جا به جایی آن با توجه به داشتن یک پکیج 5.8 کیلوگرمی هیچ جای نگرانی نخواهد بود.

از دیگر ویژگی های جنس بدنه اصلی می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن توسط بسته تعمیرات مخصوص محصولات بادی اشاره کرد. برای راه اندازی و باد زدن به این کالا نیاز به تهیه یک پمپ باد محصولات بادی از فروشگاه اینتکس خواهد بود. از آنجایی که همراه تمامی جامپینگ های بادی پمپ باد قرار داده نمی شود بهترین گزینه برای راه اندازی آنها پمپ باد دستی سایز های بزرگ و یا انواع پمپ باد برقی و یا پدالی که دارای قابلیت مکش باد نیز بوده خواهد بود.

برای این کار کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد مربوطه را به آنها متصل کرده و سپس تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود می گیرد باد بزنید. دقت داشته باشید که بدنه بیش از حد حالت سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. جهت خرید جامپینگ بادی کودک اینتکس با طرح قلعه کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

طول
132 سانتی متر
عرض
132 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
وزن
5.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...