جامپینگ بادی

جامپینگ بادی خانگی بست وی مدل 93560

از {{model.count}}

Bestway 93560 inflatable kiddie jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی خانگی بست وی مدل 2023، از با کیفیت ترین لوازم بادی تفریحی در زمینه هوازی برای کودکان بالای 3 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای استفاده دو کودک به صورت همزمان مناسب بوده و دارای یک پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه و همچنین دیواره های بادشو به عنوان حفاظ می باشد.

جامپینگ بادی خانگی محصولی از شرکت بست وی برای تفریحات هوازی کودکان بالای 3 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول از جدید ترین ترامپولین بادی تولید شده توسط بست وی محسوب شده و از ساختار گرد با دیواره های شفاف و رنگی بهره مند است از همین رو جلوه زیبایی به این جامپینگ کودک داده است. وجود دیواره های بادشو بلند باعث جلوگیری از پرتاب و خروج ناگهانی فرزندان شما در زمان استفاده می شود. همچنین یک درب کوچک روی دیواره تعبیه شده که برای ورود و خروج کاربرد خواهد داشت. جامپینگ بادی گرد دارای ابعاد (طول: 226 سانتی متر، عرض: 175 سانتی متر، ارتفاع: 138 سانتی متر) با تحمل وزن 85 کیلوگرمی بوده به همین دلیل امکان جای دادن دو کودک به صورت همزمان در خود را خواهد داشت.

جنس و متریال ساخت جامپینگ بادی کودک بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که این متریال در قسمت کف از ضخامت و توان بالاتری بهره مند است. این متریال کاملا ضد آب بوده و در برابر نور آفتاب نیز در زمان استفاده آسیبی نخواهد دید. خصوصیت جدید اضافه شده به این محصول، پمپ باد برقی تعبیه شده روی بدنه اصلی بوده که عمل مکش باد را نیز انجام می دهد. این پمپ باد با برق شهری کار کرده و امکان جدا شدن از بدنه اصلی را نخواهد داشت. جامپینگ بادی 2023 بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 11.6 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید جامپینگ بادی خانگی بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۲۲۶ سانتی متر
عرض
۱۷۵ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۸ سانتی متر
تحمل وزن
۸۵ کیلوگرم
وزن
۱۱.۶ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...