جامپینگ بادی

جامپینگ بادی حفاظ دار کودک بست وی مدل 93562

از {{model.count}}

bestway 93562 inflatable baby jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی حفاظ دار کودک بست وی یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین ترامپولین بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب شده که برای کودکان بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای دیواره های بادشو با حفاظ توری بوده و می تواند تا 2 الی 3 کودک را به صورت هزمان در خود جای دهد.

جامپینگ بادی حفاظ دار کودک محصولی  جدید (2023) از شرکت بست وی بوده که برای تفریحات هوازی کودکان سنین بالای 3 سال عرضه شده است. این محصول در واقع به عنوان ترامپولین بادی و قابل حمل به بازار محصولات بادی عرضه شده و بهترین گزینه برای ورزش هوازی کودکان خواهد بود. ساختار بدنه به گونه ای بوده که از دیواره های بادشو با حفاظ توری برخوردار بوده و دارای یک درب کوچک برای ورود و خروج می باشد. جامپینگ کودک مربعی بست وی دارای ابعاد (طول: 175 سانتی متر، عرض: 173 سانتی متر، ارتفاع: 135 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا 2 الی 3 کودک را به صورت همزمان در خود جای دهد. همچنین به دلیل داشتن تحمل وزن 85 کیلوگرمی خیال مصرف کنندگان از بابت استحکام آن راحت خواهد بود.

جامپینگ بادی خانگی کودک تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که این توان و ضخامت بالا در قسمت کف به دلیل ایجاد فضایی برای جامپ کردن بیشتر می باشد. این متریال کاملا ضد آب و مقاوم در برابر نور آفتاب بوده بنابراین می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کنید. همچنین داشتن قابلیت تعمیر از دیگر ویژگی های جنس بدنه آن محسوب می شود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 10.5 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید جامپینگ بادی حفاظ دار کودک می توانید به مراجعه آنلاین به سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۷۵ سانتی متر
عرض
۱۷۳ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۵ سانتی متر
تحمل وزن
۸۵ کیلوگرم
وزن
۱۰.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...