جامپینگ بادی

جامپینگ بادی حفاظ دار کودک بست وی مدل 53394

از {{model.count}}

bestway 53394 inflatable trampoline

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی حفاظ دار کودک بست وی از بزرگترین ترامپولین بادی مربعی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که قابل استفاده برای کودکان بالای 3 سال خواهد بود. این محصول دارای ابعاد و تحمل وزن بالایی بوده از همین رو می تواند برای 2 الی 3 نفر به صورت همزمان نیز استفاده شود. از ویژگی های آن می توان به دیواره های توری، پمپ باد برقی، میخ های مهار روی زمین و ساک حمل اشاره کرد.

جامپینگ بادی حفاظ دار کودک محصولی از شرکت بست وی، یکی از بزرگترین جامپینگ بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات هوازی کودکان بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول طراحی بدنه ای با 4 ستون بادی داشته که هر دیواره از حفاظ توری برخوردار است. تنها یک دیواره دارای درب برای ورود و خروج کودکان تعبیه شده است. جهت جلوگیری از حرکت های اضافی در زمان جامپ کردن، چند میخ پلاستیکی مقاوم در کنار این کالا قرار داده شده که امکان اتصال به زمین را فراهم خواهد ساخت.

ابعاد راه اندازی شده این ترامپولین بادی کودک بست وی برابر با (طول: 194 سانتی متر، عرض: 195 سانتی متر، ارتفاع: 170 سانتی متر) بوده و می تواند تا مقدار 113 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. با توجه به ابعاد بزرگ و تحمل وزن بالای این محصول، می توانید برای 2 الی 3 کودک به صورت همزمان استفاده کنید. متریال ساخت این جامپینگ بادی بزرگ کودک از پلاستیک PVC سه لایه با مقاومت بسیار بالا بوده و طرفی در برابر نور آفتاب و برخورد آب کاملا مقاوم خواهد بود بنابراین می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاد نمایید. این محصول یک پمپ باد برقی داشته که به سرعت این ترامپولین بزرگ را راه اندازی خواهد کرد. برای خرید جامپینگ بادی حفاظ دار کودک بست وی می توانید به روش تلفنی و یا از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام نمایید.

طول
۱۹۴ سانتی متر
عرض
۱۹۵ سانتی متر
ارتفاع
۱۷۰ سانتی متر
تحمل وزن
۱۱۳ کیلوگرم
وزن
6 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...