لوازم یدکی استخر پیش ساخته

جارو اسکیمر شارژی استخر اینتکس مدل 28627

از {{model.count}}

intex 28627 rechargeable pool skimmer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جارو اسکیمر شارژی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 2023 از جدید ترین جارو برقی استخر برای نظافت فضای داخلی استخر ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای دو فرچه کوچک و بزرگ و همچنین یک توری مخصوص جمع کردن زباله بوده و برای دسترسی به تمام نقاط داخلی استخر یک دسته تلسکوپی برای آن در نظر گرفته شده است.

جارو اسکیمر شارژی استخر اینتکس مدل 2023 از جدید ترین اسکیمر استخر پیش ساخته عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت نظافت فضای داخلی و بیرونی استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در واقع دارای یک اسکیمر با باتری شارژی داخلی بوده که از قدرت پاک سازی بالایی بهره می برد. این محصول دارای یک فرچه قوی بزرگ و یک فرچه کوچک، یک دسته قابل تنظیم برای دسترسی به فضای میانی استخر، یک توری برای جمع کردن زباله و یک کابل شارژر بوده که این کالا را به یک ست نظافت کامل تبدیل کرده است.

جارو اسکیمر استخر پرتابل اینتکس دسته تلسکوپی با طول حداکثر 280 سانتی متری بوده و قابلیت خاموش شدن خودکار در زمان بیرون بودن از آب را خواهد داشت تا در مصرف انرژی و باتری داخلی صرفه جویی داشته باشد. مدت زمان شارژ شدن این اسکمیر 6 ساعت بوده و می تواند تا حداکثر 100 دقیقه به صورت یکسره کارکرد داشته باشد. این محصول بدنه کاملا ضد آب داشته و در یک پکیج با وزن بسته بندی 4.4 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید جارو اسکیمر شارژی استخر پیش ساخته اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

وزن
۴.۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک و آلومینیوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...