لوازم یدکی استخر پیش ساخته

جارو اسکیمر استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28000

از {{model.count}}

intex 28000 automatic skimmer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جارو اسکیمر استخر پیش ساخته مدل ثابت، یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای جذب انواع زباله های قابل مشاهده آب مورد استفاده قرار می گیرد. این اسکیمر توسط پمپ تصفیه آب فیلتری امکان کار کردن داشته و با قدرت این نوع پمپ ها، جریان آب را به سمت خود جذب کرده و زباله ها را در مخزن توری پلاستیکی خود جمع خواهد کرد تا نیازی به جمع کردن زباله های آبی به صورت دستی نباشد.

جارو اسکیمر استخر پیش ساخته اینتکس مدل ثابت یکی از انواع لوازم جانبی استخر پیش ساخته عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت پاک سازی آب از زباله های کوچک و سطحی مورد استفاده قرار می گیرد. کارکرد این جارو اسکمیر اینتکس به گونه ای بوده که تنها امکان نصب به انواع پمپ تصفیه فلیتری را داشته و با قدرت جریان آب پمپ فیلتری، زباله های کوچک و بزرگ درون آب را به مخزن (سبد جمع زباله) خود جذب می کند

قسمت میانی این اسکیمر استخر پیش ساخته خالی بوده و یک سبد زباله با قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد. برای کارکرد بهتر این اسکیمر ارزان قیمت استخر پیش ساخته بهتر است به پمپ تصفیه فیلتری مدل 3785 لیتر نصب شود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به امکان نصب به انواع استخر پیش ساخته فریمی و ایزی ست، متریال قوی، پایه پلاستیکی مقاوم با قابلیت نصب راحت روی بدنه استخر و وزن بسته بندی 1.9 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید جارو اسکیمر استخر پیش ساخته ثابت کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

وزن
1.9 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
سبد مخزن زباله
مناسب برای پمپ های فیلتری
جمع آوری اتوماتیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...