شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

تیوپ بادی شنا اینتکس طرح دونات مدل 56265

از {{model.count}}

intex 56265 donut tube

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تیوپ بادی شنا اینتکس طرح دونات مدل 56265 از سری حلقه شنا بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، طراحی این محصول خاص و جذاب است . با خرید حلقه شنا بادی می توانید از آن در استخر استفاده کنید. جنس بدنه ی این حلقه شنا اینتکس از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و برای مشاهده محصولات اینتکس و قیمت حلقه شنا بادی اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

تیوپ بادی شنا اینتکس طرح دونات مدل 56265 در میان تمام حلقه بادی های تولید شده توسط برند های مختلف این حلقه شنا بادی اینتکس دارای طراحی خاص و جذاب می باشد که توانسته نظر بسیاری از افراد را نسبت به خودش جلب کند. بیشترین خواهان این حلقه شنا بادی دختران و بانوان هستن زیرا رنگبندی به کار رفته در ساخت این حلقه شنا بادی بسیار خاص و جذاب می باشد. 

طرح کلی این حلقه شنا بادی بر گرفته شده از دونات می باشد که گوشه ای از آن گاز گرفته شده است که جذابیت این محصول را دو چندان میکند. از این حلقه شنا بادی می توانید در استخر استفاده کنید.  ابعاد دونات بادی اینتکس برابر است با 107 سانتی متر به قطر که قابلیت استفاده بزرگسالان را نیز دارد. ترکیب رنگ این محصول بسیار جذاب می باشد که قسمت زیر آن صورتی و روی آن تکه های شکلات رنگی قرار گرفته شده است که زیبایی این محصول را دو چندان میکند. 

همانطور که گفته شد، این محصول ساخت برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی و محصولات بادی می باشد که در چند سال اخیر توانسته محصولاتی با کیفیت را تولید و روانه بازار کند. جنس بدنه ی این حلقه شنا بادی از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و دمای آب از خودش نشان میدهد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابل تعمیر مجدد است که یک مزیت بی نظیر محسوب می شود.
برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
107 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
تحمل وزن
95 کیلوگرم
وزن
2.3 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...