شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

تیوپ بادی بزرگسال اینتکس مدل 58202

از {{model.count}}

intex 58202 adult inflatable tube

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تیوپ بادی بزرگسال اینتکس با طراحی چند رنگ از پر فروش ترین لوازم شنا و شناور بادی استخر بوده که دارای دو دستگیره پلاستیکی متصل به بدنه جهت تعادل بیشتر عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تیوپ بادی بزرگسال اینتکس با طراحی و رنگ های شیک از پر فروش ترین و بهترین شناور بادی حلقه تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها عرضه شده است. این محصول در واقع یکی از بهترین شناور بادی حلقه اینتکس بوده با توجه به متریال و کیفیت ساخت خوب خود از فروش بالایی برخوردار بوده است. البته این کالا در یک مدل مشابه دیگر نیز تولید شده که تنها تفاوت میان آنها در طراحی ظاهری صورت گرفته می باشد. ساختار بدنه به گونه ای بوده که امکان جای دادن افراد بزرگسال را به راحتی در خود خواهد داشت.

دو دستگیره پلاستیکی روی بدنه اصلی متصل شده که برای تعادل بیشتر بسیار کاربردی خواهد بود. جهت راه اندازی این تیوپ بادی بزرگسال می بایست از دو دریچه باد به کار برده شده در این کالا عمل باد زدن را انجام داد. برای راه اندازی آن استفاده از پمپ باد دستی کوچک نیز می تواند پاسخگو باشد. جنس بدنه در نظر گرفته شده مانند دیگر شناور بادی و لوازم شنا از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که با داشتن ضخامت بالا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را از خود نشان خواهد داد.

این نوع متریال منعطف امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته بنابراین در زمان حمل اشغال فضای بسیار کمتری خواهد داشت. از طرفی نوع جنس بدنه امکان تعمیر را برای مصرف کنندگان خواهد داشت بنابراین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از این کالا می توان با استفاده از بسته تعمیرات محصولات بادی عمل ترمیم را انجام داد. این کالا دارای قطر 122 سانتی متری بوده که با توجه به این ابعاد و نوع متریال تحمل وزن این حلقه بادی بزرگسال اینتکس به 100 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای این محصول می باشد. جهت خرید تیوپ بادی بزرگسال اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس قبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
122 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
2.2 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای دو دستگیره پلاستیکی
دارای دو محفظه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...