اسباب بازی بادی

توپ 100 عددی بست وی مدل 52027

از {{model.count}}

bestway 52027 pool toy ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ 100 عددی کودک بست وی یکی پر فروش ترین اسباب بازی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده در استخر ها و حتی فضای روی زمین تولید شده است. این محصول از متریالی با کیفیت و بدون پلیسه ساخته شده و دارای رنگبندی های جذاب می باشد.

توپ 100 عددی رنگی بست وی مناسب برای استفاده روی زمین، داخل استخر ها و وان بادی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در واقع شامل 100 عدد توپ با قطر 6.5 سانتی متر بوده و از رنگ های متنوع و جذابی برای آنها استفاده شده است از همین رو تاثیر بسیار خوبی در روحیه فرزندان شما خواهد گذاشت. این پکیج 100 عددی توپ بست وی در یک ساک حمل PVC زیپ دار نگهداری و حمل می شود تا کار را برای جا به جایی آنها ساده تر کند.

توپ 100 عددی استخر بادی کودک تولید شده از بهترین متریال پلاستیکی و PVC بدون مواد مضر بوده تا مشکلات بهداشتی برای فرزندان شما نداشته باشد. همچنین باید به نداشن پلیسه روی هر توپ جهت جلوگیری از زخم کردن بدن کودکان اشاره کرد که از مهمترین مزیت این توپ ها محسوب می شود. برای خرید توپ 100 عددی استخر کودک بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۶.۵ سانتی متر
جنس بدنه
پلاستیک و پی وی سی
سایر مشخصات
ضدحساسیت
بدون بو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...