اسباب بازی بادی

توپ کودک اینتکس طرح هندوانه مدل 58071

از {{model.count}}

intex 58071 watermelon inflatable ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ کودک طرح هندوانه یکی از انواع شناور بادی و لوازم شنا تفریحی برای سنین مختلف از جمله کودکان در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها در نمایندگی اینتکس

توپ اینتکس کودک با طرح هندوانه یکی از انواع توپ بزرگ و شناور بادی تفریحی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استفاده در استخر ها و آب ها کم عمق عرضه شده است. این محصول طراحی ظاهری هندوانه داشته که رنگ و ظاهر شیک و فانتزی ایجاد کرده است و با توجه به قطر 107 سانتی متری خود از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. در دسته شناور بادی مدل های مختلفی از توپ برای تفریحات داخل استخر و بیرون استخر تولید شده که این مدل از جدید ترین و پر فروش ترین مدل های تولید شده محسوب می شود. جنس و متریال ساخت این محصول از پلاستیک PVC وینیل بوده که متریال به کار برده شده در انواع شناور بادی و محصولات بادی می باشد. این نوع جنس بدنه دارای وزن کمی بوده و در شرایط جوی مختلف آسیب پذیر نخواهد بود. از طرفی به دلیل انعطاف پذیری بالا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت.

این متریال در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل ترمیم بوده تا از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. توپ بزرگ اینتکس یکی پر طرفدار ترین محصولات تفریحی به حساب آمده که توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود. برای راه اندازی این کالا می توان از کوچکترین پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده کرد. برای باد زدن کافیست با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ باد متناسب با آن را متصل کرده و سپس تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود گرفته عمل باد زدن را ادامه داد. دقت داشته باشید که مقدار باد و جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز می تواند در سلامتی و طول عمر این کالا بسیار موثر باشد. برای خرید توپ اینتکس کودک کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
107 سانتی متر
وزن
500 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تفریحات داخل استخر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...