اسباب بازی بادی

توپ بادی میوه‌ای بست وی مدل 31042

از {{model.count}}

bestway 31042 inflatable ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ بادی میوه‌ای بست وی مدل 31042 در سه طرح پرتقال، توت فرنگی و کیوی طراحی شده است. این محصول که از سری تولیدات جدید شرکت بست وی به شمار می رود دارای بدنه از از جنس وینیل بوده و قطر آن 40 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

توپ بادی میوه‌ای بست وی مدل 31042 محصولی جذاب و بسیار دوست داشتنی از سری تولیدات سال 2022 شرکت bestway می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است. از این توپ بادی می توان داخل استخر و دیگر مکان ها برای تفریحات آبی در کنا دوستان و خانواده خود استفاده نمود. این محصولدر سه طرح کیوی، توت فرنگی و پرتقال طراحی و تولید شده است. ساختار کلی آن به صورت سه بعدی بوده و بدنه این توپ به صورت شفاف می باشد.

جنس بدنه این توپ تولید شده از وینیل بوده که دارای مقاومتی بسیار خوب در برابر تابش مستقیم خورشید است. این محصول از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار است. قطر آن نیز 40 سانتی متر بوده و وزن بسته بندی بسیار سبکی دارد. این محصول را می توان به راحتی حمل و یا جابجا نمود. از آن می توان علاوه بر استخر، در داخل اتاق کودک، درون منزل، مهد کودک ها و ... برای تفریحات کودکان نیز استفاده نمود. شما می توانید برای خرید توپ بادی به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۴۰ سانتی متر
وزن
۱۰۰ گرم
جنس بدنه
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...