اسباب بازی بادی

توپ بادی بچگانه استخری اینتکس مدل 59050

از {{model.count}}

intex 59050 inflatable play ball

تعداد
نوع
119,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ بادی بچگانه استخری اینتکس با قطر 61 سانتی متر، یکی از پر فروش ترین توپ بادی مخصوص سنین بالای 3 سال کودکان جهت تفریحات در استخر ها و حتی روی زمین بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای سه طرح جذاب با رنگ های کودک پسندانه بوده و به راحتی قابل راه اندازی و استفاده می باشد.

توپ بادی بچگانه استخری اینتکس تولید شده در طرح موجودات دریایی، یکی از پر فروش ترین لوازم تفریحی و اسباب بازی بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که دارای سه طرح ستاره دریایی، اختاپوس و همچنین طرح ماهی می باشد از همین رو بازه انتخاب کودکان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. این محصول تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده و به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. توپ بادی استخر اینتکس از قطر 61 سانتی متر برخوردار بوده و در یک پکیج نایلونی با وزن 110 گرمی عرضه می شود. برای خرید توپ بادی بچگانه استخری اینتکس کافیست به روش حضوری، تلفنی و یا اینترنتی به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

قطر
۶۱ سانتی متر
وزن
۱۱۰ گرم
جنس
PVC وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...