اسباب بازی بادی

توپ بادی بست وی مدل 31050

از {{model.count}}

bestway 31050 inflatable play ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ بادی بست وی مدل 31050 یک وسیله تفریحی می باشد که در دو طرح طلایی و سرخابی تولید شده است. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده و قطر آن 42 سانتی متر است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

توپ بادی بست وی مدل 31050 از سری محصولات بادی جدید و بسیار زیبای کمپانی bestway می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار جهانی عرضه گردید. این محصول که برای تفریحات کودکان و بزرگسالان طراحی شده است، از طراحی منحصر به فردی برخوردار بوده و برای تمامی سنین از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این توپ بادی در دو رنگ طلایی و سرخابی تولید شده است. بدنه آن دارای قسمت های شفاف بوده و اکلیلی می باشد که در نوع خود جذاب بوده و بسیار زیبا می باشد. قطر این توپ بادی ارزان 41 سانتی متر می باشد. جنس بدنه آن نیز همانند دیگر محصولات بادی از وینیل تولید شده است. این متریال از دوام بسیار خوبی برخوردار می باشد. تنها باید مراقب بود تا شئ تیزی با بدنه آن برخوردی نداشته باشد. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۴۱ سانتی متر
وزن
۴۰ گرم
جنس بدنه
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...