اسباب بازی بادی

توپ بادی بزرگ اینتکس مدل 59065

از {{model.count}}

intex 59065 kiddie air ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ بادی بزرگ اینتکس مدل طرح دار یکی از بزرگترین توپ بادی تفریحی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد که برای تفریحات داخل و بیرون آب مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی بوده و نوع متریال آن دارای قابلیت تعمیر نیز خواهد بود.

توپ باد اینتکس یکی از پر طرفدار ترین اسباب بازی بادی و لوازم تفریحی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده داخل آب و بیرون فضای آب بسیار کاربردی خواهد بود. این محصول تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که نسبت به مدل های کوچکتر از ضخامت بیشتری برخوردار است از همین رو در برابر شرایط جوی مختلف بخصوص نور آفتاب مقاوم خواهد بود. توپ بادی طرح دار اینتکس ابعاد راه اندازی شده (قطر: 107 سانتی متر) داشته و در حالت جمع شده به دلیل انعطاف بالای متریال آن حجم بسیار کمتری را به خود خواهد گرفت. این کالا در بسته بندی نایلونی با وزن 450 گرمی عرضه می شود. جهت خرید توپ بادی بزرگ اینتکس مدل طرح دار می توانید به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرد.

قطر
107 سانتی متر
وزن
450 گرم
جنس بدنه
وینیل
سایر مشخصات
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...