اسباب بازی بادی

توپ بادی اینتکس مدل 59030

از {{model.count}}

intex 59030 inflatable ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ بادی اینتکس مدل قطر 61 سانتی متر یکی از انواع لوازم بادی تفریحی برای استفاده در آب و فضای بیرون آب بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول طراحی مشابه به مدل های دیگر خود داشته و از متریال پی وی سی با رنگ های مختلف بهره می برد. این کالا بسیار سبک و کمجا بوده که معمولا برای تفریحات داخل انواع استخر پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد.

توپ بادی اینتکس با قطر 61 سانتی متر، مدلی دیگر از سری اسباب بازی بادی تفریحی برای استفاده روی آب و خشکی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دقیقا مشابه مدل کوچکتر خود با قطر 51 سانتی متر تولید شده و متریالی مانند هم دارند. جنس و متریال ساخت آن از پلاستیک PVC با رنگبندی مختلف بوده که موجب زیبایی ظاهری این توپ بادی بزرگ اینتکس شده است. محصولی که از دریچه باد دابل لاک برخوردار بوده که توسط انواع پمپ باد محصولات بادی بخصوص کوچکترین سایز آنها راه اندازی می شود. با توجه به استفاده از متریال پی وی سی امکان تعمیر و استفاده مجدد از آن فراهم خواهد بود. این کالا دارای بسته بندی نایلونی بوده و وزن بسیار سبکی برابر با 130 گرم خواهد داشت. جهت خرید توپ بادی اینتکس با قطر 61 سانتی متر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
61 سانتی متر
وزن
130 گرم
جنس بدنه
وینیل
سایر مشخصات
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...