اسباب بازی بادی

توپ بادی اینتکس مدل 59020

از {{model.count}}

Intex 59020 inflatable ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ بادی اینتکس با طرح چند رنگ یکی از لوازم تفریحی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب می شود که هم برای داخل استخر ها و هم فضای خارج از آب استفاده می شود. این محصول قطر 51 سانتی متری داشته و برای استفاده تمامی سنین مناسب خواهد بود. برای راه اندازی آن می توانید از کوچکترین پمپ باد محصولات بادی نیز استفاده نمایید.

توپ بادی اینتکس با طرح چند رنگ یکی از پر فروش ترین توپ بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و همچنین استفاده در فضای خارج از آب کاربرد خواهد داشت. این محصول ساخته شده از متریال پلاستیک PVC با ضخامت کمتر نسبت به استخر بادی بوده از همین رو به راحتی و توسط انواع پمپ باد کوچک راه اندازی خواهد شد. قطر این توپ استخر اینتکس برابر با 51 سانتی متر بوده از همین رو برای استفاده تمامی سنین مناسب خواهد بود. این کالا دارای بسته بندی نایلونی بوده و از وزن بسیار سبک 80 گرمی بهره می برد.

توپ اینتکس در واقع در مدل های مختلف تولید و عرضه شده که با توجه به تنوع سایز و طراحی خود بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز و سلایق خود افزایش داده است. یکی از ویژگی های بسیار خوب در این نوع توپ های تولید شده متریال قابل تعمیر آن می باشد بنابراین مانند سایر محصولات بادی در صورت آسیب دیدن می توانید توسط بسته تعمیرات محصولات بادی این توپ را تعمیر نمود. جهت خرید توپ بادی رنگی اینتکس کافیست این کالا را به روش اینترنتی، تلفنی و یا حضوری در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

قطر
51 سانتی متر
وزن
80 گرم
جنس بدنه
وینیل
سایر مشخصات
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...