اسباب بازی بادی

توپ بادی اینتکس مدل 58070

از {{model.count}}

intex 58070 glitter beach ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ بادی اینتکس مدل گلد یکی از جدید ترین توپ بادی استخری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات سنین مختلف استفاده می شود. این محصول دارای طراحی بسیار جذاب و در دو رنگبندی شاد بوده که معمولا برای تفریحات داخل استخر خریداری و استفاده می شود.

توپ بادی اینتکس مدل گلد یکی از جدید ترین توپ بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای دو رنگبندی شاد و جذاب می باشد. توپ بادی در واقع یکی از پر فروش ترین لوازم تفریحی بادی محسوب شده که هم قابل استفاده داخل آب و هم در فضای خارج آب خواهد بود. قطر باد شده این توپ برابر با 51 سانتی متر بوده که هم برای افراد بزرگسال و هم کودکان قابل استفاده می باشد. توپ بادی استخر اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که در برابر دمای آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود. برای راه اندازی آن می توانید از پمپ باد دستی کوچک اینتکس استفاده نمایید. این کالا در یک بسته بندی با وزن 110 گرمی عرضه می شود. برای خرید توپ بادی طرح دار اینتکس می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

قطر
55 سانتی متر
وزن
110 گرم
جنس بدنه
وینیل
سایر مشخصات
ضدحساسیت
طراحی جدید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...