شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

تور والیبال بادی استخر بست وی مدل 52133

از {{model.count}}

bestway 52133 volleyball set

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تور والیبال بادی استخر بست وی مدل 52133 یکی از محصولات بادی جذاب Bestway می باشد که در سال 2021 تولید و عرضه شده است. این تور والیبال استخر مناسب برای تفریحات آبی دسته جمعی بوده و درون بسته بندی خود دارای یک توپ بادی نیز می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیقی از این محصول را مشاهده بنمایید.

تور والیبال بادی استخر بست وی مدل 52133 یکی از محصولات جذاب و با کیفیت شرکت bestway می باشد که اخیرا تولید و روانه بازار شده است. این محصول به دلیل منحصر به فرد بودن، جذابیت بالا در طراحی و هیمنطور کیفیت بسیار خوبی که دارد توانست تا در همان بدو ورودش به بازار توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از محصولات شنا و تفریحات آبی پر فروش این شرکت تبدیل شود. رنگ بدنه این محصول به رنگ آبی بوده و ساختار آن همانند یک تور والیبال می باشد که به شکل بادی طراحی گردیده است.

در دو طرف این محصول دو عدد وزنه تعادل طراحی شده است که سبب ثابت ماندن آن بر روی آب می گردد. یک عدد توپ بادی نیز درون بسته بندی این محصول قرار داده شده است که با وجود آن دیگر افراد نیازی به خرید توپ نخواهند داشت. جنس بدنه این محصول نیز همانند دیگر محصولات بادی بست وی از وینیل تولید شده است. وینیل در دنیا با نام PVC نیز شناخته می شود. این متریال از مقاومت خوبی در مقابل تابش مستقیم خورشید برخوردار بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محصولات بادی به شمار می رود که تمامی تولید کنندگان بزرگ محصولات بادی در دنیا از آن برای تولید محصولات خود بهره می برند.

از این تور والیبال استخر می توان درون استخر پیش ساخته و یا استخر های دیگر برای تفریحات دسته جمعی بهره برد. شما می توانید برای خرید تور والیبال بادی به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۴۴ سانتی متر
عرض
۵۹ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای توپ بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...