تشک بادی روی آب

تشک شنا اینتکس طرح تخته موج سواری مدل 58152

از {{model.count}}

intex 58152 surfboard

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک شنا اینتکس طرح تخته موج سواری یکی از محصولات بادی خاص و بسیار زیبای شرکت اینتکس بوده که در نمایندگی اینکتس مستر اینتکس با قیمتی مناسب و به همراه خدمات پس از فروش عرضه می گردد. بدنه این تشک بادی روی آب تولید شده از وینیل بوده و دارای دوام و کیفیت بسیار خوبی می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری را از این تشک استخر مشاهده بفرمایید.

تشک شنا اینتکس طرح تخته موج سواری مدل 58152 از سری محصولات بادی تولید شده کمپانی اینتکس می باشد که برای اولین بار در سال 2016 تولید و در بازار جهانی عرضه شد. به دلیل زیبایی و خاص بودن این محصول، شرکت اینتکس به واسطه آن فروش فوق العاده ای را تجربه کرد و همین فروش بسیار خوب سبب شد تا این شرکت برای بار دیگر این محصول را در سال 2019 نیز مجددا تولید و روانه بازار کند. این محصول قابل استفاده به عنوان تشک بادی روی آب و همچنین تخته موج سواری بوده که می توان از ان درون استخر و یا دریا و دریاچه بهره مند شد.

جنس بدنه تشک بادی روی آب اینتکس تولید شده از وینیل می باشد. وینیل در دنیا با نام دیگر PVC نیز شناخته شده است که در واقع بهترین متریال و مناسب ترین متریال برای تولید محصولات بادی و محصولات استخر می باشد که تقریبا تمامی تولید کنندگان بزرگ این نوع از محصولات از آن استفاده می کنند. این محصول در ابعادی از جمله طول: 178 سانتی متر، عرض: 69 سانتی متر و ارتفاع: 12 سانتی متر طراحی و تولید شده است. تحمل وزن آن نیز 90 کیلوگرم بوده و مناسب برای استفاده تمامی افراد از جمله کودکان و بزرگسالان می باشد. یکی از قابلیت های بسیار خوب این تشک استخر اینتکس ابعاد بسته بندی و وزن مناسب آن می باشد که به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند تشک بادی روی آب خود را به راحتی به هر مکانی برده و از ان بهره مند شوند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
178 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
12 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و نوجوانان
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...