تشک بادی روی آب

تشک روی آب یونیکورن متوسط مدل 57561

از {{model.count}}

intex 57561 Unicorn floatable air mattress

تعداد
نوع
1,485,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب طرح یونیکورن مدل متوسط از پر فروش ترین تشک استخری تولید شده برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام به با کیفیت ساخت بالا به همراه دو دستگیره متصل به بدنه مناسب برای کودکان در نمایندگی اینتکس

تشک روی آب اینتکس با طرح یونیکورن یکی دیگر از پر فروش ترین انواع تشک بادی روی آب در طرح حیوانات بوده که توسط شرکت اینتکس در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ عرضه می شود. این محصول سایز متوسط از تشک روی آب یونیکورن بوده اما ابعاد آن نشان دهنده این است که امکان استفاده از آن حتی برای سنین بزرگسال نیز به راحتی فراهم خواهد بود. ابعاد این تشک استخری برابر با (طول: 201 سانتی متر ، عرض: 140 سانتی متر ، ارتفاع: 97 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین کودکان و نوجوانان به صورت دو نفری و بزرگسالان به صورت تک نفر می باشد.

با توجه به این ابعاد و نوع متریال تحمل وزن آن به 100 کیلوگرم رسیده که مقداری قابل قبول برای این کالا به حساب می آید از همین رو افراد سنگین وزن بزرگسال نیز می توانند با خیالی راحت از این تشک روی آب استفاده کنند. طراحی و ساختار بدنه اصلی به گونه ای بوده که فضایی مناسب برای نشستن ایجاد کرده و توسط دو دستگیره پلاستیکی که روی قسمت گردن تعبیه شده تعادل لازم را ایجاد خواهد کرد. تشک استخر یونیکورن اینتکس مدل متوسط ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که با وجود ضخامت کم از مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای متفاوت آب بهره می برد.

این نوع متریال در برابر نور آفتاب بسیار مقاوم بوده و در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه می توان توسط بسته تعمیرات محصولات بادی اقدام به تعمیر و استفاده مجدد کرد. برای راه اندازی این کالا می بایست از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. جهت باد زدن می بایست با توجه به اندازه دریچه باد روی بدنه نازل پمپ باد را متصل کرده و تا زمانی این تشک روی آب شکل و استحکام لازم را به خود می گیرید عمل باد را ادامه خواهیم داد. انواع پمپ باد محصولات بادی را می توان از فروشگاه مستر اینتکس تهیه کرد.

طول
201 سانتی متر
عرض
140 سانتی متر
ارتفاع
97 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1.9 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین مختلف
مناسب استفاده در استخر ها
دارای دو دستگیره متصل به بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...