تشک بادی روی آب

تشک روی آب یونیکورن متوسط مدل 57281

از {{model.count}}

intex 57281 Unicorn floatable air mattress

تعداد
نوع
2,695,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح یونیکورن در سایز متوسط یکی از پر فروش ترین مدل های تولید شده در میان انواع تشک استخری داخل آب قابل استفاده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان در نمایندگی اینتکس

تشک روی آب اینتکس با طرح یونیکورن سایز متوسط مدلی دیگر از سری تشک تفریحی استخری شرکت اینتکس در طرح یونیکورن بوده که برای تفریحات آبی سنین مختلف از جمله بزرگسالان عرضه شده است. تشک روی آب در طرح یونیکورن در سه سایز مختلف تولید شده که تنها از نظر ابعاد و تحمل وزن با هم متفاوت می باشند. این محصول دارای طراحی بدنه بسیار خوبی از نظر تعادل روی آب داشته و از دو دستگیره پلاستیکی متصل به قسمت گردن برای تعادل سازی بیشتر برخوردار است.

ابعاد تشک استخری یونیکورن متوسط برابر با (طول: 287 سانتی متر ، عرض: 193 سانتی متر ، ارتفاع: 165 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال حتی به صورت دو نفره خواهد بود. این ابعاد تمام قسمت های باد شده را در بر گرفته و تحمل وزنی برابر با 120 کیلوگرم فراهم می سازد از همین رو برای استفاده افراد سنگین وزن جای نگرانی بابت آسیب رسیدن به این تشک و یا غرق شدن نخواهد بود. با توجه به ابعاد این محصول استفاده از آن در استخر های بالای 10 متر گزینه مناسبی خواهد بود تا فضای لازم برای جا به جایی روی آب را داشته باشید.

پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه متریال به کار برده شده در این تشک بادی روی آب اینتکس بوده که رایج ترین نوع جنس بدنه به کار برده شده در انواع محصولات بادی بخصوص تشک بادی روی آب می باشد. این متریال دارای چند ویژگی مهم و کاربردی بوده یکی از آنها توان بالا در برابر فشار و دمای متفاوت آب می باشد. همچنین مقاوم بودن در برابر نور آفتاب خیال مصرف کنندگان را بابت پوسیدگی و پارگی بدنه راحت کرده است. این جنس بدنه انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را بر خلاف ابعاد راه اندازی شده داشته باشد. همچنین در صورت آسیب دیدن هر نقطه از بدنه اصلی می توان با استفاده از بسته تعمیرات محصولات بادی اقدام به ترمیم محصول خود کرد.

برای باد زدن کافیست یک پمپ باد مناسب مخصوص محصولات بادی از فروشگاه مستر اینتکس تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد روی بدنه نازل پمپ باد متناسب با آن را وصل کرده و تا زمانی شکل و استحکام لازم را به خود می گیرد عمل باد زدن را انجام داد. دقت داشته باشید که باد بیش از اندازه که موجب سفتی زیاد بدنه شده به مرور زمان به درز ها این تشک استخر آسیب وارد خواهد کرد. برای خرید تشک روی آب طرح یونیکورن اینتکس در سایز متوسط کافیست به سایت نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
287 سانتی متر
عرض
193 سانتی متر
ارتفاع
165 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن
4.9 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای فضای مناسب برای 3 نفر
دارای دو دستگیره متصل به بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...