تشک بادی روی آب

تشک روی آب کودک اینتکس مدل 57528

از {{model.count}}

intex 57528 air mattress on water

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب کودک اینتکس در طرح خرچنگ از بزرگترین تشک بادی استخری کودکان محسوب شده که امکان استفاده برای 2 نفر به صورت همزمان را فراهم می سازد. این محصول دارای 4 دستگیره تعادل روی بدنه خود بوده و بهترین گزینه برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام می باشد. تشک بادی روی آب خرچنگی تنها به صورت تک رنگ تولید و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک روی آب کودک اینتکس با طرح خرچنگ یکی از متفاوت ترین تشک بادی استخری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام تولید شده است. این محصول همانطور که در تصاویر خود مشخص بوده طراحی کاملا مشابه به خرچنگ داشته و ساختار آن به گونه ای بوده که نهایت تعادل را روی آب داشته باشد. البته در کنار این موضوع، 4 دستگیره پلاستیکی نیز روی بدنه اصلی تعبیه شده که برای حفظ تعادل بیشتر فرزندان شما روی آب کاربرد خواهند داشت. ابعاد تشک استخری کودک اینتکس برابر با (طول: 213 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر) بوده که به دلیل انعطاف بالای متریال امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را با وزن 2.1 کیلوگرم خواهد داشت، بنابراین به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

این محصول ساخته شده از متریال پلاستیک PVC بوده که برای تولید تمامی محصولات بادی استفاده شده است. این نوع جنس بدنه دارای وزن سبک و مقاومت خوب در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب می باشد از همین رو جای نگرانی بابت استفاده در فضای باز نخواهد بود. با توجه کیفیت خوب متریال، تحمل وزن این کالا به 80 کیلوگرم می رسد از همین رو دو کودک به صورت همزمان می توانند از این تشک روی آب استفاده نمایند. جهت خرید تشک روی آب استخری کودک طرح خرچنگ می توان به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

طول
213 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
تحمل وزن
80 کیلوگرم
وزن
2.1 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای رویه مواج
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...