تشک بادی روی آب

تشک روی آب بزرگسال بست وی مدل 43491

از {{model.count}}

bestway 43491 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب بزرگسال بست وی با طرح فیل یکی از جدید ترین تشک استخری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی تابستانی سنین مختلف از جمله بزرگسالان در آب های کم عمق و آرام تولید شده است. این کالا رویه مواج و مقاوم در برابر سر خوردن داشته و توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود.

تشک روی آب بزرگسال بست وی با طرح فیل یکی از جدید ترین تشک بادی استخری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان تولید شده است. طراحی و ساختار بدنه به گونه ای بوده که هنگام قرار گیری و استفاده روی آب های کم عمق و آرام، تعادل لازم را فراهم ساخته بنابراین جای نگرانی بابت خارج شدن از حالت شناور آن وجود نخواهد داشت. البته طراحی قسمت رویه به صورت مواج در نظر گرفته شده تا مانع از سر خوردن از این تشک شوید.

ابعاد باد شده تشک بادی روی آب برابر با (طول: 183 سانتی متر، عرض: 153 سانتی متر) بوده و تا 90 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این محصول توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی راه اندازی می شود. جنس و متریال ساخت این محصول از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب مقاومت لازم را خواهد داشت. برای خرید تشک روی آب بزرگسال طرح فیل بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۸۳ سانتی متر
عرض
۱۵۳ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...