تشک بادی روی آب

تشک روی آب بادی خانوادگی بست وی مدل 43105

از {{model.count}}

bestway 43105 family air mattress on water

تعداد
نوع
28,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب بادی خانوادگی بست وی با ظرفیت 6 الی 8 نفره، از بزرگترین تشک روی آب برای تفریحات تابستانی سنین مختلف بوده که نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای دو محل نشستن و دراز کشیدن به همراه صندلی و تکیه گاه بادشو سرخود بوده و از ویژگی هایی همچون داشتن سایه بان جمع شو، یخدان پارچه ای، دستگیره های حمل و ... می باشد.

تشک روی آب خانوادگی بست وی مدل Hydro Force، یکی از بزرگترین تشک بادی شناور عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در آب های آرام تولید شده است. این محصول همانطور که در تصاویر آن مشاهده می کنید طراحی بدنه مستطیلی شکل داشته و از دو قسمت تشکیل شده است. یک قسمت دارای سایه بان با قابلیت تنظیم به همراه فصایی بزرگ برای نشستن و تکیه دادن بوده و دارای محل قرار گیری پا می باشد، طرف دیگر بدنه نیز دارای سطوح مواج به همراه دو تیکه گاه بادی جهت دراز کشیدن و آفتاب گرفتن خواهد بود. ساختار بدنه گونه ای بوده که نهایت تعادل را روی آب فراهم می سازد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به دستگیره و طناب حمل و یک یخدان پارچه ای با محل قرار گیری مخصوص به خود اشاره کرد.

ابعاد تشک روی آب بزرگ بست وی برابر با (طول: 396 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر، ارتفاع: 23 سانتی متر) بوده و از طرفی قادر است تا مقدار 540 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند به همین دلیل می توان ظرفیت 6 نفره برای آن در نظر گرفت. گرچه با توجه به این تحمل وزن می توانید تا 8 نفر را بسته به وزن افراد و سنین مورد استفاده افزایش دهید. جنس و متریال ساخت این تشک روی آب دریاچه و سد بست وی از پلاستیک PVC سه لایه با ضخامت بالا بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و از طرفی نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت از همین رو قابل استفاده در آب دریا به شرط نداشتن موج و آرام بودن و همچنین دریاچه ها و سد ها خواهد بود. برای خرید تشک روی آب بادی خانوادگی بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
۳۹۶ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۲۳ سانتی متر
تحمل وزن
۵۴۰ کیلوگرم
وزن
۲۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای رویه مواج
تحمل وزن بالا
سایبان متحرک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...