تشک بادی روی آب

تشک روی آب اینتکس مدل 58894

از {{model.count}}

intex 58894 pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب اینتکس مدل 58894 یک تشک بادی روی آب جذاب که دارای بالشت سرخود می باشد . برای خرید تشک بادی استخر می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید. جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی مقاوم ساخته شده است که دارای برچسب تعمیرات در داخل بسته بندی آن نیز می باشد. ابعاد این محصول برابر است با 188 به طول و 71 سانتی متر به عرض می باشد.

تشک روی آب اینتکس مدل 58894 از سری تشک بادی روی آب ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد. اینتکس با تولید یک سری محصولات تحت عنوان تشک بادی روی آب رویکرد جدیدی از تفریحات آبی را به ارمغان آورد. با استفاده از این محصول می توانید بر روی آب دراز بکشید و نهایت لذت را ببرید. 

جنس رویه این تشک بادی روی آب از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته درساختاین محصول دارای مقاومت بالا در برابر تحمل وزن، فشار آب و آسیب دیدگی دارد. از این محصول می توانید در داخل استخر ترجیحا کم عمق استفاده کنید. ساختار کلی این محصول به صورت مستطیلی می باشد که بر روی آن یک بالشت بادی نیز طراحی شده است که در زمان استفاده از این محصول راحتی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد. 

ابعاد تشک بادی روی آب اینتکس برابر است با 188 سانتی متر به طول، 71 سانتی متر به عرض که ابعادی مناسب برای استفاده در داخل استخر می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول تحمل وزنی برابر با 80 کیلوگرم دارد که تحمل وزنی مناسب برای اکثر افراد می باشد. برای باد کردن این محصول می توانید از انواع پمپ باد استفاده کنید که این پمپ باد را می توانید از نمایندگی اینتکس خریداری کنید. 

همانطور که  گفته شد، این محصول ساخت برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولاتی با کیفیت عالی را روانه بازار کرده است، برند ایتنکس دارای نمایندگی فعال داخل ایران می باشد که فروشگاه مستر اینتکس می باشد.

طول
188 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
80 کیلوگرم
وزن
1.8 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای بالش بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...