تشک بادی روی آب

تشک روی آب اینتکس طرح فلامینگو متوسط مدل 57558

از {{model.count}}

intex 57558 flamingo pool float

تعداد
نوع
1,375,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب اینتکس طرح فلامینگو متوسط از سری شناور بادی کودک های کمپانی intex می باشد که دارای طرح فلامینگو بوده و برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این تشک بادی روی آب دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده و از تحمل وزن 40 کیلوگرم برخوردار است. در ادامه توضیحات بیشتری از این محصول در سایت مستر اینتکس قرار داده شده است.

تشک روی آب اینتکس طرح فلامینگو متوسط مدل 57558 یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی روی آب های شرکت اینتکس می باشد که به دلیل طراحی زیبا و جذابی که دارد برای کودکان مخصوصا دختران از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. کودکان می توانند به وسیله این تشک بادی روی آب درون استخر و دریا به تفریحات آبی به همراه دوستان خود پرداخته و اوقات فراغتی بی نظیر و پر از نشاطی را سپری بنمایند. این شناور بادی فلامینگو همانند دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است که دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید بوده و در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در مقابل خورشید دچار پوسیدگی و یا تغییر رنگ نخواهد شد.

در دو طرف این محصول نیز دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده است که کودکان می توانند به وسیله این دو دستگیره تعادل خود را بر روی شناور به خوبی حفظ بنمایند. همینطور دو عدد وزنه تعاد که به صورت بال های فلامینگو است بر روی این شناور قرار داده شده است که موجب تعادل بسیار خوب شناور بادی بر روی آب گردیده و از افتادن کودکان درون آب حین شناور بودن بر روی آب جلوگیری می کند. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از طول: 142 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر و ارتفاع: 90 سانتی متر است. تحمل وزن آن نیز 40 کیلوگرم بوده و وزن خود محصول 1.8 کیلوگرم می باشد که به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. شما می توانید این تشک بادی روی آب ارزان را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

تشک بادی روی آب اینتکس فلامینگو مدل 57558 از محصولات پرطرفدار برند اینتکس می باشد که به سبب داشتن طراحی و رنگ جذاب توانسته است به یکی از محصولات پرفروش این برند تبدیل شود. این محصول مناسب برای تمام سنین بوده که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت.


طراحی و ساخت

طراحی و رنگ استفاده شده در ساخت این محصول از ویژگی های این کالا بشمار می رود که در ترکیب رنگ با آب داخل استخر، جلوه خاصی را به فضای شما خواهد بخشید. همانطور که مشخص است این محصول طرح فلامینگو بوده و در دو طرف محصول نیز دستگیره تعادل قرار دارد که در هنگام استفاده بر روی آب می توانید از این دستگیره ها برای حفظ تعادل خود استفاده نمایید. البته این دستگیره ها برای حمل محصول نیز استفاده می شوند. البته از سر فلامینگو نیز می توان به عنوان دستگیره برای تعادل استفاده نمود.


ابعاد و جنس بدنه

طول این فلامینگو بادی برابر با ۱۴۲ سانتی متر، عرض ۱۳۷ سانتی متر و ارتفاع ۹۰ سانتی متر تا بالاترین قسمت محصول می باشد که ابعاد مناسبی برای استفاده یک نفره یا حتی دو نفر می باشد. البته شرکت اینتکس این محصول را یک شناور بادی یک نفره معرفی نموده است اما در صورت رعایت میزان تحمل وزن، میتوانید از این محصول برای دو نفر نیز استفاده نمایید. متریال استفاده شده در تولید بدنه این محصول از پی وی سی وینیل بوده و کاملا ضدآب و ضدپوسیدگی در برابر تابش مستقیم خورشید می باشد و می توانید بدون نگرانی از این محصول در فضاهای باز استفاده نمایید. 


وزن و تحمل وزن

تشک بادی روی آب فلامینگو اینتکس دارای ۷۰ کیلوگرم تحمل وزن استاندارد می باشد که این وزن تا مقداری بالاتر نیز خواهد رفت و این وزن مقدار استاندارد تعیین شده توسط شرکت اینتکس می باشد. البته باید به این نکته اشاره نمود که در صورت بروز هرگونه مشکل برای محصول می توانید به راحتی محصول را تعمیر نموده و مجددا از آن استفاده نمایید. وزن ۱.۸ کیلوگرمی محصول نیز از مهم ترین ویژگی های آن بشمار می رود که به شما امکان جابجایی و حمل ساده محصول را خواهد داد و می تونید از این محصول در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید. 


جمع بندی

شناور بادی روی آب طرح فلامینگو اینتکس دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مقاوم و همچنین تحمل وزن استاندارد و وزن کم یکی از محصولات پرطرفدار این برند بشمار می رود که در نمایندگی فروش محصولات بادی مستر اینتکس عرضه شده است. اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سایر محصولات را می توانید از مشاورین بخش فروش محصولات بادی اینتکس دریافت نمایید.

طول
142 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
تحمل وزن
70 کیلوگرم
وزن
1.8 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره تعادل
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...