تشک بادی روی آب

تشک روی آب استخری بست وی مدل 41406

از {{model.count}}

bestway 41406 inflatable float mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب استخری بست وی یکی از جدید ترین طرح حیوانات تولید شده برای تفریحات آبی سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. تشک بادی استخری بزرگسال دارای دستگیره تعادل، فضایی بزرگ برای تکیه دادن و همچنین چراغ رنگی در داخل بدنه بوده که به زیبایی این کالا افزوده است.

تشک روی آب استخری بست وی یکی از جدید ترین تشک بادی روی آب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که با طرح حیوانات تولید شده است. طراحی و ساختار بدنه این تشک آبی به گونه ای بوده که امکان دراز کشیدن و تکیه دادن را خواهد داشت از همین رو می توانید در مدت زمان بیشتری از آن برای ریلکس کردن روی آب استفاده نمایید. از مهمترین ویژگی های این تشک بادی استخری می توان به داشتن دو دستگیره تعادل روی بدنه اصلی و چراغ LED رنگی در داخل بدنه جهت زیبایی بیشتر اشاره نمود. دکمه روشن و خاموش کردن این چراغ ها روی بدنه تعبیه شده و از این قسمت باتری های آن قابل تعویض خواهد بود.

ابعاد تشک استخری بزرگسال بست وی برابر با (طول: 254 سانتی متر، عرض: 142 سانتی متر) بوده و تا مقدار 90 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین برای تمامی بازه سنین قابل استفاده خواهد بود. متریال ساخت این محصول از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه می باشد. این متریال مقاومت خوبی در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب داشته و از قابلیت تعمیر و استفاده مجدد نیز بهره مند است در نتیجه می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده کنید. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 3 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید تشک روی آب استخری طرح گور خر بست وی می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۲۵۴ سانتی متر
عرض
۱۴۲ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای دستگیره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...