تشک بادی روی آب

تشک داخل استخر طرح سیب زمینی مدل 58775

از {{model.count}}

Mattress inside the pool potato design model 58775

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک داخل استخر طرح سیب زمینی مدل 58775 یک محصول جذاب و با کیفیت مناسب برای استفاده در تابستان و گرما بوده و می توانید یک تفریح جذاب را به کمک این تشک بادی روی آب تجربه نمایید . بدنه ساخته شده از پی وی سی و کف دولایه و همچنین طراحی منحصربفرد توانسته است این تشک استخری را از سایر محصولات متمایز کند.

تشک داخل استخر طرح سیب زمینی را می توان یکی از جذاب ترین محصولات شرکت اینتکس معرفی نمود که به کمک طراحی جذاب و همچنین جنس بدنه با کیفیت، به یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار intex تبدیل شود. رویه این تشک روی آب از پی وی سی تهیه شده است و مقاومت بالایی را در اختیار شما قرار خواهد داد. تحمل وزن ۱۰۰ کیلوگرمی این تشک بادی موجب این شده است تا این محصول مناسب برای استفاده تمام سنین و یا حتی چندین کودک باشد.

کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است و می تواند نقش یک تخت بادی کنار استخر را نیز برای شما ایفا کند و نیازی به نگرانی بابت بروز مشکل برای کف محصول وجود ندارد. بسته بندی کوچک و همچنین وزن کمتر از ۲ کیلوگرم این محصول نیز از دیگر ویژگی های این تشک استخری می باشد که به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید به راحتی این محصول را جابجا نموده و یا حتی در مسافرت های خود در دریا و یا دریاچه ها نیز استفاده نمایید. نمایندگی اینتکس مستر اینتکس این محصول را عرضه نموده است و می توانید اطلاعات تکمیلی را از مشاورین فروش شرکت جویا شوید.

طول
۱۷۵ سانتی متر
عرض
۱۳۲ سانتی متر
ارتفاع
۲۰ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
1.9 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...