جامپینگ بادی

تشک جامپینگ بادی اینتکس مدل 48267

از {{model.count}}

intex 48267 Circle Inflatable jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک جامپینگ بادی اینتکس با طراحی بدنه گرد و بدنه شفاف از جدید ترین جامپینگ بادی تولید شده برای تفریحات هوازی کودکان در فضای داخل منزل و فضای باز در نمایندگی اینتکس

تشک جامپینگ بادی اینتکس مدل گرد از جدید ترین جامپینگ بادی کودک تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات روزمره در داخل منزل و فضای باز عرضه شده است. تشک جامپینگ بادی در واقع با وجود داشتن تنوع کم از مدل های جالب توجهی برخوردار بوده و به نوعی مدل سبک ، قابل حمل و آماتور انواع ترامپولین ها محسوب می شود از همین رو تنها برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. نوع طراحی و رنگ های در نظر گرفته شده برای آنها باعث زیبایی هر چه بیشتر و تاثیر مثبت در روحیه فرزندان شما در زمان استفاده خواهد شد.

این جامپینگ بادی گرد اینتکس نیز از بدنه ای شفاف برخوردار بوده و طراحی دیواره سه لایه با رنگ های مختلف و شاد دارد از همین رو جلوه زیبایی به آن داده است. قسمت کف نیز مهمترین قسمت ساختاری بدنه بوده که رویه آن به شکل مواج و برای داخل آن نیز از لایه های ضخیم به کار برده شده تا در زمان پرش و جامپ کردن آسیبی به این قسمت وارد نشود. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل کاملا شفاف بوده که رایج ترین نوع متریال مورد استفاده در انواع محصولات بادی و بخصوص تشک جامپینگ بادی می باشد. متریالی که در برابر برخورد آب و قرار گرفتن مقابل نور آفتاب آسیبی ندیده به همین دلیل می توان با خیالی راحت در فضای باز از این محصول استفاده کرد. همچنین انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر در این نوع جنس بدنه از مزیت های بزرگ در متریال آن به حساب می آید. البته در صورت آسیب دیدن هر نقطه از بدنه اصلی می توان از چسب تعمیرات مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید.

تشک جامپینگ بادی کودک گرد دارای ابعاد (قطر: 203 سانتی متر ، ارتفاع: 68 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو کودک خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های باد شده بوده از همین رو در صورت جمع کردن آن ابعاد ذکر شده بسیار کمتر خواهد بود تا کمترین فضا را در زمان حمل اشغال کند. با توجه به متریال مقاوم به کار برده شده در این کالا تحمل وزن آن به 55 کیلوگرم رسیده امکان جامپ کردن دو کودک به صورت همزمان را فراهم خواهد کرد. همچنین به دلیل فضای مناسبی که در درون این محصول بوده امکان پر کردن آن از توپ های کوچک برای تفریحات بیشتر خواهد بود.

این محصول توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی بوده که از فروشگاه مستر اینتکس قابل خریداری خواهد بود. برای باد زدن کافیست با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد را به آن متصل کرده و تا زمانی شکل و استحکام لازم را به خود می گیرد عمل باد زدن را ادامه دهید. جهت خرید تشک جامپینگ بادی گرد اینتکس کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
203 سانتی متر
ارتفاع
68 سانتی متر
تحمل وزن
55 کیلوگرم
وزن
9 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل شفاف
سایر ویژگی ها
دارای دیواره حلقه ای
قابلیت پر کردن از توپ
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...