جامپینگ بادی

تشک جامپینگ بادی اینتکس طرح قلعه مدل 48259

از {{model.count}}

intex 48259 inflatable jumping mattress

تعداد
نوع
4,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک جامپینگ بادی اینتکس طرح قلعه یکی از محصولات شرکت اینتکس می باشد که با نام های جامپینگ بادی و یا قلعه بادی نیز شناخته می شود. این محصول از جدیدترین مدل های قلعه بادی های تولید شده شرکت intex می باشد که تولید آن برای سال 2021 بوده و با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس عرضه میگردد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری از این تشک جامپینگ را مشاهده بفرمایید.

تشک جامپینگ بادی اینتکس طرح قلعه مدل 48259 یک وسیله بازی بسیار جذاب برای اوقات فراغت کودکان درون منزل می باشد که می توانند به وسیله آن به همراه دوستان خود به بازی و تفریحات نشاط آوری بپردازند. این محصول می تواند جایگزین بسیار خوبی برای بازی های رایانه ای باشد که کودکان را تشویق به تحرک و فعالیت های بدنی کرده و تاثیر بسیاری در روحیه آن ها خواهد گذاشت. این تشک بادی جامپینگ محصول سال 2021 شرکت اینتکس بوده که به تازگی روانه بازار شده است و یکی از بزرگترین قلعه بادی های موجود در بازار جهانی می باشد.

بدنه این جامپینگ بادی همانند تمامی محصولات بادی اینتکس تولید شده از وینیل بوده و دارای مقاومت بالا و تحمل وزن مناسبی می باشد و می تواند به راحتی وزن چند کودک را به طور همزمان تحمل بنماید. فرم کلی این محصول به صورت مربعی شکل بوده و دارای طرح قلعه می باشد که دارای یک عدد درب ورود و خروج بوده و رنگ بدنه آن نیز ترکیبی از رنگ های آبی، زرد و قرمز می باشد. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 175 سانتی متر، عرض: 175 سانتی متر، ارتفاع: 135 سانتی متر. تحمل وزن آن 54 کیلوگرم بوده و وزن بسته بندی محصول نیز 10 کیلوگرم میباشد که نسبت به ابعادی که دارد از وزن بسیار خوبی برخوردار بوده و می توان به راحتی آن را حمل و یا جابجا نمود. شما می توانید این قلعه بادی را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

طول
175 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
تحمل وزن
54 کیلوگرم
وزن
10 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...