تشک بادی

تشک بادی 2 نفره بست وی مدل 67682

از {{model.count}}

bestway 2 person air mattress 67682

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره بست وی مدل 67682 یک محصول ایده آل برای استفاده در مسافرت ها و دارای بدنه ای با کیفیت و ساخته شده از پی وی سی مخملی و چرمی بوده و می تواند به خوبی تمام نیازهای شما برای استراحت در سفرها را برآورده کند. این تشک بادی دو نفره بست وی را می توانید در فروشگاه مرکزی تشک بادی اینتکس و بست وی (مستر اینتکس) مشاهده نموده و خریداری نمایید.

تشک بادی دو نفره بست وی از سری محصولات برند پاویلو که زیرمجموعه کمپانی بست وی می باشد، بوده که دارای کیفیت ساخت بالا و همچنین تحمل وزن استاندارد می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید از این محصول در مسافرت های خود استفاده نموده و خوابی آسوده را تجربه نمایید. بدنه این تشک بادی دو نفره از پی وی سی دولایه تشکیل شده است که رویه محصول به کمک مخمل تعبیه شده، توانسته است به یک محصول مناسب برای استراحت های طولانی مدت تبدیل شود و بتوانید ساعات طولانی از این محصول استفاده نمایید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد.

بخش کف این تشک بادی دو نفره از پی وی سی چرمی تشکیل شده است و از مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن بالا و یا فشار در هنگام استراحت برخوردار می باشد. بخش کناری این تشک بادی سفری نیز همانند کف محصول بوده و می توانید با خیال آسوده از این محصول در کمپینگ ها و یا مسافرت های خود استفاده نمایید. دریچه باد تعبیه شده برای محصول نیز بصورت استاندارد بوده و می توانید به کمک تمامی پمپ های باد شرکت اینتکس و یا بست وی، محصول را باد نموده و از آن استفاده نمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه ضد تعریق
دارای کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...