تشک بادی

تشک بادی 2 نفره بالش دار اینتکس مدل 66769

از {{model.count}}

intex 66769 two person air mattress with pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره بالش دار اینتکس در رنگ مشکی از مقرون به صرفه ترین تشک بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده در منزل، محل کار و حتی مسافرت ها تولید شده است. طراحی رویه به صورت مواج و ضد تعریق بوده و دارای یک بالش بادی متصل به قسمت فوقانی می باشد از همین رو با باد زدن به بدنه اصلی این قسمت نیز به شکل خودکار راه اندازی می شود. این محصول با عرض 152 سانتی متر محلی بزرگ و راحت برای خواب ایجاد می کند.

تشک بادی بالش دار 2 نفره اینتکس با عرض 152 سانتی متر از پر کاربرد ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که نه تنها در منزل بلکه در مسافرت ها و داخل انواع چادر مسافرتی قابل استفاده خواهد بود. طراحی و ساختار بدنه مشابه دیگر مدل های عرضه شده بوده و از رویه مواج و ضد تعریق برخوردار است. ساختار مواج نه تنها در کاهش تعریق بلکه در جذب بهتر اعضای بدن نیز موثر خواهد بود تا افراد راحتی بیشتری را تجربه کنند. همچنین در قسمت فوقانی نیز یک بالش بادی سرخود تعبیه شده که با باد زدن به بدنه اصلی این قسمت نیز به روش خودکار شکل می گیرد.

ابعاد تشک بادی ضد تعریق بالش دار اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 23 سانتی متر) بوده و می تواند تا مقدار 273 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. بدنه اصلی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC بوده و از دو نوع روکش جیر و وینیل برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است تا در نهایت بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کند. از ویژگی های بسیار خوب این متریال می توان به قابلیت تعمیر، وزن سبک و انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر اشاره کرد. برای خرید تشک بادی 2 نفره بالش دار اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای بالش بادی سرخود
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...