تشک بادی

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 68765

از {{model.count}}

intex 68765 two person inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره اینتکس یک تشک طبی می باشد که درون بسته بندی این محصول یک عدد پمپ باد دستی و دو عدد بالش بادی قرار داده شده است. این محصول دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و ساختار آن به صورت طبی طراحی گردیده است. جنس بدنه آن از وینیل و روکش آن از جیر می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این تشک بادی اینتکس مطالعه بنمایید.

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 68765 یکی از محبوب ترین تشک بادی های تولید شده ی شرکت اینتکس می باشد که از سری محصولات بادی پر فروش این شرکت به شمار می رود. شرکت intex این تشک را در سال 2019 تولید و در بازار جهانی عرضه نمود. این محصول به دلیل پرتابل بودن و جنس بدنه بسیار عالی توانست تا فروش بسیار خوبی را طی این سال ها پشت سر بگذارد. تشک بادی طبی اینتکس که از سری محصولات بادی پر کاربرد می باشد دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده که این بدنه از مقاومت خوبی و تحمل وزن مناسبی برخوردار می باشد. 

قسمت کف تشک از وینیل براق می باشد که تمیز کردن آن بسیار کار آسانی بوده و به وسیله یک دستمال مرطوب به راحتی تمیز می گردد. دیواره آن نیز همانند کف تشک از وینیل براق می باشد. سطح تشک بادی تولید شده از وینیل به همراه یک روکش مخمل است. سطح تشک نیز به صورت مواج طراحی گردیده است که این رویه مواج سبب ضد تعریق شدن تشک شده و از عرق کردن بدن جلوگیری می نماید. این تشک بادی دو نفره درون بسته بندی خود دارای دو عدد بالش بادی و یک عدد پمپ باد دستی می باشد.

با وجود این بالش های بادی افراد دیگر نیازی به هزینه کردن بابت خرید بالش نخواهند داشت. از مزیت های این بالش ها می توان به استفاده آن ها به صورت جداگانه نیز استفاده نمود. ابعاد این تشک تشکیل شده از طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر می باشد. تحمل وزن تشک 273 کیلوگرم بوده و وزن آن نیز 3 کیلوگرم است که به راحتی قابل حمل می باشد. شما می توانید برای دریافت راهنمایی خرید تشک بادی و یا اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای 2 عدد بالش بادی
دارای پمپ باد دستی
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...