تشک بادی

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 68755

از {{model.count}}

intex 68755 two person 183cm width air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره اینتکس با عرض 183 سانتی متر بزرگترین تشک بادی دو نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که حتی قابل استفاده برای سه نفر نیز می باشد. این محصول مانند مدل های مشابه خود به صورت تک رنگ و در رنگ سرمه ای تولید شده و دارای رویه مواج و ضد تعریق می باشد. این محصول به دلیل کیفیت متریال خوب و طراحی مناسب خود قابل استفاده در روی آب جهت تفریحات آبی خواهد بود.

تشک بادی 2 نفره اینتکس با عرض 183 سانتی متر در واقع بزرگترین تشک بادی دو نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به صورت تک رنگ مانند مدل های کوچکتر خود عرضه شده است. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر، عرض: 183 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده و تا وزن 280 کیلوگرم را به راحتی تحمل می کند از همین رو می تواند برای افراد سنگین وزن با خیالی آسوده استفاده شود. با توجه به ابعاد ذکر شده امکان استفاده از این تشک بادی بزرگ برای سه نفر به صورت همزمان نیز خواهد بود. با توجه به طراحی رویه مواج در این محصول، امکان جریان دادن هوا در زمان خواب را فراهم ساخته تا از تعریق بالای افراد جلوگیری کند. برای راه اندازی آن نیز یک دریچه باد دابل لاک روی دیواره افقی بدنه تعبیه شده که توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

تشک بادی خانگی و مسافرتی اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با رویه جیر بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر آب و نور آفتاب ایجاد کرده است. این نوع متریال که در تولید انواع محصولات بادی استفاده شده دارای قابلیت تعمیر و انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد. تنها کافیست از برخورد اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و بدنه را بیش از حد باد نزنید تا فشاری روی درز ها نباشد. برای خرید تشک بادی 2 نفره با عرض 183 سانتی متر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را قطعی کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.9 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...