تشک بادی

تشک بادی ۲ نفره اینتکس مدل ۶۴۷۵۹

از {{model.count}}

Intex double air mattress model 64759

تعداد
نوع
1,980,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی ۲ نفره اینتکس مدل ۶۴۷۵۹ یک محصول یا کیفیت و اقتصادی از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی بوده و رویه این محصول از پی وی سی مخملی ضدتعریق می باشد. این تشک بادی دو نفره دارای الیاف های داخلی بوده و طبی نیز می باشد. دریچه باد این محصول بصورت استاندارد بوده و به کمک تمامی پمپ های باد اینتکس می توانید این تشک بادی را باد نمایید.

تشک بادی ۲ نفره اینتکس که با عنوان های تشک بادی عرض 152 و یا تشک بادی سرمه ای اینتکس نیز شناخته می شود از سری محصولات با کیفیت نمایندگی intex می باشد که به سبب استفاده از پی وی سی در بدنه و همچنین پی وی سی دولایه و  مخمل در قسمت رویه، این تشک بادی به یک محصول کاملا ضدتعریق بوده و می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده های طولانی مدت باشد. عرض زیاد این تشک بادی می تواند به خوبی نیازهای ۲ نفر را برطرف نموده و با مشکل کمبود فضا مواجه نخواهید شد. همچنین از ویژگی های مثبت این محصول می توان به وزن ۵ کیلوگرمی آن نیز اشاره نمود که به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید به سادگی این تشک بادی دو نفره را جابجا نموده و در مکان های مختلف استفاده نمایید.

در بخش های داخلی این تشک بادی اینتکس دو نفره از لایه های ابریشمی و پی وی سی نیز استفاده شده است تا این تشک بادی را به یک محصول طبی تبدیل نماید. این لایه ها سرتاسر تشک و بصورت دیوارهای عمودی کشیده شده اند و علاوه بر بخشیدن خاصیت طبی به محصول، تحمل وزن و همچنین مقاومت محصول را در برابر فشار و وزن بالا نیز افزایش داده است. این تشک بادی را می توانید با انواع پمپ های باد دستی و یا برقی شرکت اینتکس باد نموده و محدودیتی در نوع پمپ نخواهید داشت. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید از طریق تماس با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس دریافت نمایید.

تشک بادی دو نفره اینتکس: مزایا، معایب، و نحوه استفاده

تشک بادی دو نفره اینتکس یکی از پرطرفدارترین تشک های بادی برای استفاده در کمپینگ، گردش، و یا استفاده در منزل است. این تشک بادی دو نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس ساخته شده است و از متریال با کیفیت بالا تولید شده است. در این مقاله، مزایا، معایب، و نحوه استفاده تشک بادی 2 نفره اینتکس بررسی خواهد شد.

مزایای تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس دارای مزایای بسیاری است که به آن ها اشاره خواهیم کرد:

۱. قابل حمل

تشک بادی دو نفره اینتکس بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و نقل است. این به این معنی است که شما می توانید این تشک را همراه خود به سفر و کمپینگ ببرید و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به باد کردن و استفاده از محصول کنید.

۲. راحتی در استفاده

تشک بادی دو نفره اینتکس بسیار سبک و راحت در استفاده بوده و شما فقط کافی است که تشک را باز کرده و باد کنید که این عمل در زمانی حدود ۳ دقیقه انجام خواهد گرفت. هنگام تخلیه نیز کافی است که در صورت وجود پمپ باد با امکان تخلیه باد، تشک را خالی کرده و یا با تا کردن و فشردن محصول، تشک را ویکوم کنید.

۳. کیفیت ساخت بالا

تشک بادی دو نفره اینتکس از مواد با کیفیت بالا تولید شده است. این به این معنی است که شما می توانید از آن به مدت طولانی استفاده کنید و بدنه آن دچار پوسیدگی نخواهد شد و می توانید بدون نگرانی از این محصول در هر نوع شرایط آب و هوایی استفاده کنید.

۴. سادگی در تمیز کردن

تشک بادی دو نفره اینتکس بسیار راحت در تمیز کردن است. شما فقط کافی است که با یک پارچه مرطوب آن را تمیز کنید. استفاده از مواد شوینده ساده مانند شامپو فرش نیز امکان پذیر است و مشکلی برای محصول بوجود نخواهد آورد.


پرسش‌های متداول:


۱. آیا تشک بادی دو نفره اینتکس دارای ضمانت است؟

بله، تشک بادی دو نفره اینتکس دارای ضمانت است و شما می‌توانید در صورت هرگونه مشکلی، با شرکت تماس بگیرید. برای آگاهی از نوع ضمانت و شرایط و خدمات پس از فروش می توانید به صفحه قوانین و مقررات سایت مراجعه کنید.

۲. آیا می‌توان تشک بادی دو نفره اینتکس را برای استفاده در خانه استفاده کرد؟

بله، تشک بادی دو نفره اینتکس برای استفاده در خانه هم مناسب است.

۳. چه مدت زمانی برای باد کردن تشک بادی دو نفره اینتکس نیاز است؟

بسته به نوع پمپ بادی که استفاده می‌کنید، زمان باد کردن تشک بادی 2 نفره اینتکس متفاوت است. با این حال، برای باد کردن کامل تشک معمولا ۳ تا ۵ دقیقه زمان لازم است.

۴. آیا تشک بادی دو نفره اینتکس مناسب برای استفاده در تابستان است؟

بله، تشک بادی دو نفره اینتکس مناسب برای استفاده در تابستان و هوای گرم است. این تشک دارای ساختار ضدتعریق بوده که می‌تواند در هوای گرم نیز کارایی خوبی داشته باشد.

۵. آیا تشک بادی دو نفره اینتکس قابل حمل است؟

بله، تشک بادی دو نفره اینتکس قابل حمل است و شما می‌توانید آن را به راحتی در کوله‌پشتی خود حمل کنید. این تشک بسیار سبک بوده و برای استفاده در کمپینگ و گردش بسیار مناسب است. از این رو این کالا با عنوان تشک بادی سفری نیز شناخته می شود.


تشک بادی 2 نفره برند intex محصولی مناسب برای استفاده در مسافرت و یا منزل می باشد که در قسمت های بالا به بیان برخی از مزایا و معایب آن پرداختیم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین فروش محصولات بادی اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی مخملی
جنس کناره
پی وی سی چرمی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
کف ضدآب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...