تشک بادی

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64703

از {{model.count}}

Air mattress model intex 64703

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64703 یکی از محصولات پرطرفدار و با کیفیت intex محسوب می شود که به سبب داشتن بدنه ای مقاوم و همچنین رویه مخملی ضدتعریق می تواند گزینه مناسبی برای استفاده های طولانی مدت و جایگزین تشک های خوشخواب باشد.

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل الیاف دار یک تشک بادی با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی (وینیل) می باشد که از سری جدید تولیدات اینتکس بوده و این مواد اولیه بطور کامل ضد حساسیت و دارای مقاومت بالا برای تحمل وزن دو نفر را دارا می باشد. رویه این تشک بادی را لایه ای یکپارچه از پی وی سی مخملی پوشانده است تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و ساعات طولانی بتوانید از این محصول استفاده نمایید.

استفاده از پی وی سی چرمی در بخش های کناری و کف این تشک بادی intex سبب ضدآب شدن این بخش ها شده است تا بدون نگرانی بابت بروز مشکل در رابطه با برخورد آب و یا نم، از این تشک در هر مکانی و حتی در کمپینگ ها و مسافرت های خود و در فضای باز استفاده نمایید. وزن کم و بسته بندی کوچک محصول نیز به این ویژگی کمک بسزایی نموده است و به شما کمک می کند تا به سادگی تشک بادی را حمل نموده و به همراه خود جابجا نمایید.

تشک بادی دو نفره اینتکس به سبب داشتن ابعاد استاندارد می تواند در اکثر چادر مسافرتی قرار بگیرد و از این رو بسیاری این محصول را بعنوان تشک بادی کمپینگ نیز استفاده می کنند. دریچه باد استفاده شده برای این محصول بطور کاملا استاندارد با تمام پمپ بادهای شرکت اینتکس و بست وی و اکثر برندهای دیگر بوده و در صورت داشتن هر نوعی از پمپ باد، نیازی به تهیه مجدد پمپ بخصوصی نخواهید داشت. اطلاعات و راهنمایی های بیشتر را می توانید از طریق تماس با مشاورین فروش مستر اینتکس (Mrintex) دریافت نمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...