تشک بادی

تشک بادی 1 نفره با پمپ پدالی اینتکس مدل 66950

از {{model.count}}

intex 66950 one person air mattress with pedal pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 1 نفره با پمپ پدالی اینتکس از بهترین تشک بادی تولید شده برای استفاده در منزل و بخصوص مسافرت ها بوده که به دلیل داشتن پمپ باد متصل به بدنه به راحتی راه اندازی می شود. تشک بادی پمپ دار اینتکس دارای عرض 76 سانتی متر بوده که هم در فضای باز و هم در داخل چادر مسافرتی قابل استفاده خواهد بود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به رویه مواج و ضد تعریق و داشتن دریچه باد دابل لاک اشاره کرد. این محصول توسط نمایندگی اینتکس به صورت تک رنگ عرضه می شود.

تشک بادی 1 نفره اینتکس به همراه پمپ باد پدالی متصل به بدنه از پر کاربرد ترین و بهترین تشک بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس برای استفاده در سفر های کمپ و طبیعت گردی می باشد. این محصول طراحی و ساختار بدنه مشابه دیگر مدل های خود داشته و دارای طراحی رویه مواج و ضد تعریق است بنابراین در راحتی افراد مصرف کننده موثر خواهد بود. این محصول در میان سری جدید انواع تشک بادی اینتکس قرار گرفته که از ساختار داخلی فایبرتک برخوردار است از همین رو استحکام بالایی را فراهم ساخته تا در طول عمر آن نیز موثر باشد.

جنس بدنه اصلی این تشک بادی مسافرتی 1 نفره از پلاستیک PVC وینیل بوده که تنها از روکش جیر برای قسمت رویه جهت راحتی بیشتر استفاده شده است. این بدنه ساختار دو لایه داشته و ضخامت مناسبی دارد اما با این وجود انعطاف بالای متریال در نظر گرفته شده این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا در ابعاد و حجم کمتری تشک بادی مورد نظر را در مسافرت ها حمل کنید. این متریال وزن سبکی داشته و به راحتی قابل تعمیر خواهد بود. ابعاد راه اندازی شده نیز برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده و با توجه به تحمل وزن 136 کیلوگرمی خود، خیال هر مصرف کننده سنگین وزنی را راحت نموده است. برای خرید تشک بادی 1 نفره با پمپ پدالی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.9 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای پمپ باد پدالی سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...